Berlin

Wat een doos zeg, geweldig uitgevoerd. Hij ramt er wel doorheen als een malle waardoor het vrij prijzig wordt. Maar spektakel gegarandeerd met deze topper.

Mooie bak, ook te vinden bij freakacties. @Mattenfreak, welke cake werd op de achtergrond afgestoken aan het eind van het filmpje? Weet je dat? Gr

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie bak, ook te vinden bij freakacties. @Mattenfreak, welke cake werd op de achtergrond afgestoken aan het eind van het filmpje? Weet je dat? Gr

Als het om een losse cake zou gaan, kan het de Red fury in Blue van Evo misschien zijn?

Ontopic: wat een mooi uitgewerkte bak zeg, vorig jaar al overwogen om een vulcan box aan te schaffen. Toen was ik al ruim over budget. Dit jaar maar wat budget vrij gaan houden. Vind vulcan toch aardig prijzig, maar na het zien van het filmpje toch echt wel het overwegen waard om wat vulcan kwaliteit toe te voegen aan de collectie. Vind het blauw/paars in de Oman toch net iets mooier, maar deze is ook zeker het geld waard.

Heerlijke escalatiebak!
Zit te twijfelen tussen deze en de Doppel d. Echter heb ik die al gehad(Montreal)

Inderaad blijft het goed doen tussen al het nieuwe geweld kwa compounds, ook nog eens voor een schappelijke prijs.

Heerlijk ding. Volgens mij had die ons last van een fabrieksfoutje want wij hadden een driedubbele finale. Helemaal niet erg, overigens!!

Net geschoten, was prachtig! Harde burst, crackling shots waren heel breed en dat einde; poeh wat een eind salvos. Was vergeten dat er twee eind salvo’s waren dus dat was een lekkere verassing. Filmpje volgt!

Moest even zoeken naar het lont, daarvoor moet je hem uit de doos tillen. We gaan hem vanavond meemaken.. erg veel zin in!

Back
Bovenaan