Berlin

Mensen die deze dit jaar hadden gaan schieten? Wat blijft het een geweldige bak om te zien. Zijn er meer boxen op de markt met zo'n krachtige dubbele at-once finale? Denk het niet hoor. Pareltje van Vulcan; ik moet écht eens een box van Vulcan!!!

Had em gepland staan als finale, in tweevoud zelfs na de triple x van Magnum!
Ik had deze nog niet eerder gehad dus ik schuif deze doos door naar volgend jaar

Mensen die deze dit jaar hadden gaan schieten? Wat blijft het een geweldige bak om te zien. Zijn er meer boxen op de markt met zo'n krachtige dubbele at-once finale? Denk het niet hoor. Pareltje van Vulcan; ik moet écht eens een box van Vulcan!!!

:wink:

Prachtige bak zeg, de Berlin. Heel gaaf die dubbele finalecake, chaos gegarandeerd!

Ai, zonde van zo een dikke box inderdaad. Het overviel je ook zo te zien aan de film haha, ook chaos.
Erg jammer, ook niet een bedrag waarbij je het makkelijk nog een kans geeft, maar toch is ie het waard mits ie goed gaat hehe.

Mweh, ben niet zo fan...

Oei dit is inderdaad jammer... Nou is het natuurlijk sowieso een chaos box, maar als letterlijk alles tegelijk gaat... ook weer een beetje te veel van het goede. Wel weer een heel dikke opening voor 18:00, 0:01 of als afsluiter voor 2:00 op deze manier hahaha.

Zit deze dan zo gek gelont dat er overslag mogelijk is? Of precies pech?

Zonde als ie niet doet wat ie moet doen. Zoals ie bedoeld is een heerlijke bak met geweld.

Te zien vanaf 43:26

Zou hem bestellen. Heb hem in 18 en 19 gehad een prima box. Al moet je je afvragen of dat nu nut heeft en misschien of je het geduld kan opbrengen om nog een jaar te wachten. Kortom heel onzeker allemaal.

Die dubbele finale moet in de straat toch echt wel heel gaaf zijn. Ik gok zo dat de straat films deze bak tekort doen. Kortom ik ben benieuwd hoe de reacties in de straat zijn de 31ste!

Voor 69 piek te koop bij een winkel in Zutphen. Ik twijfel... Heb al genoeg maar dit is wel een scherpe actie!

Ik had dezelfde twijfel, maar ik heb het maar gewoon gedaan. Wilde deze al heel lang een keer hebben en heb (op 1 bestelling na) alles daar besteld. De knoop doorgehakt toen deze hier voorbij kwam, en duimen dat hij dit jaar ook opgehaald mag gaan worden!

Voor zo'n prijs echt een hele dikke box! Heb m nu een paar keer meegemaakt en elke keer weer een topper!

Ook ik heb hem aangeschaft. Was eigenlijk van plan om alleen Funke aan te schaffen dit jaar maar ben daar toch van afgeweken. Nog nooit wat van Vulcan gekocht maar zo te zien zitten er wel echt mooie spektakelboxen tussen. Lekker tempo.

Back
Bovenaan