Berlin

Vulcan word de laatste 2 jaar onder schat met hun compounds maar komt ook wel door de prijs die ze vragen

ik vond deze ook prima. vooral die dubbele finale doet het hem...eerste finale vond ik al mooi en dacht toen eigenlijk dat hij klaar was...ineens volgde er nog een mega saldo....geweldig!

kort maar krachtig zullen we maar zeggen 💪🏻

Heerlijke rambak is in het begin nog wat rustig eerste cake Salvo's met lekkere crackling wolken en de 2de cake een mooie goud cake maar de finale is geweldig 2 cakes achter elkaar at once!

Wat een bak! Net als de andere compounds van Vulcan keihard en grote boeketten. Je bent er wel zo doorheen, maar daar krijg je een dubbele finale voor terug! (of driedubbel als je geluk hebt :D )

Ook een goede prijs/kwaliteit vergeleken met de Transbomber en Oman. Volgend jaar sowieso op de lijst!

IMG_8735.jpg
IMG_8737.jpg
IMG_8738.jpg

Dit is echt een TOP compound zeg.

Had dit jaar 3 mooie cakeboxen van Vulcan en ze waren allen super!

Je hebt echt kwaliteit in de de straat staan, dat merk je aan alles. Mooie crackling mines, grote boeketten, harde burstknallen...

En deze Berlin Box onderscheid zich met zijn KNOTSGEKKE 'dubbele' finale. Echt fantastisch!!

Straatfilmpje 2020:

Ik had er 2 in de voorverkoop gekocht in Kelpen-Oler voor 70 euro per stuk. Tegelijk de lucht ingejaagd. Was het geld dik en dubbel waard.:D:D:D

Rammer van de bovenste plank, samen met de Oman kun je geen betere box krijgen imo. Echt heerlijk, zie filmpje! Bedankt vulcan voor de prijzen, zowel de OMAN als de BERLIN komen er volgend jaar in!

Man wat een rammer is dit. Deze moet ik toch eens in de straat hebben. Chaos gegarandeerd zo te zien.

Hele dikke klappen kwamen hier vanaf en over die dubbele finale hebben ze het hier in de familie nog steeds :wink:

Dit is een topbak. Voor 75-100 euro kunnen krijgen. Is nu 120 euro. Vind ik niet leuk. Te grote prijsstijging bij mijn dealer.

Kan je net zo goed de Transbomber halen voor 100 euro.

Dit is een topbak. Voor 75-100 euro kunnen krijgen. Is nu 120 euro. Vind ik niet leuk. Te grote prijsstijging bij mijn dealer.

Kan je net zo goed de Transbomber halen voor 100 euro.

Wat gek, hij is volgens mij standaard €95,- en dan krijg je er nog gratis vuurwerk over ook. Voor dat geld zou ik ten alle tijden voor de Berlin gaan! Is gewoon een stuk heftiger dan de Transbomber en in mijn optiek ook net wat beter uitgewerkt.

Wat gek, hij is volgens mij standaard €95,- en dan krijg je er nog gratis vuurwerk over ook. Voor dat geld zou ik ten alle tijden voor de Berlin gaan! Is gewoon een stuk heftiger dan de Transbomber en in mijn optiek ook net wat beter uitgewerkt.

Deze dealer speelt nogal met zijn prijzen. Dat mag, als ik een andere dealer in de buurt zou hebben zou ik zeker uitwijken. Ook dat mag. :D

120 euro wil ik niet neerleggen. Maar mocht deze bak opnieuw aangeboden worden voor 75 of 100 euro, dan mogelijk wel weer.

Dit is echt een TOP compound zeg.

Had dit jaar 3 mooie cakeboxen van Vulcan en ze waren allen super!

Je hebt echt kwaliteit in de de straat staan, dat merk je aan alles. Mooie crackling mines, grote boeketten, harde burstknallen...

En deze Berlin Box onderscheid zich met zijn KNOTSGEKKE 'dubbele' finale. Echt fantastisch!!

Straatfilmpje 2020:
Prachtige box .

Back
Bovenaan