@RedBaron
Hou mij ten goede, RedBaron, Die kennis van mij is een betrouwbaar persoon. Hij was oprecht teleurgesteld en heeft mij het hele verhaal tot in detail verteld. Het advies om "tegen december terug te komen" werd gegeven door een op zich vriendelijke jonge blonde dame achter de kassa, die verder overigens geen verstand van het vuurwerk bleek te hebben. En tsja, alle zaken op het (best gangbare) lijstje waren gewoon niet op voorraad. Zij, maar ook andere klanten op dat moment in de winkel, werden gewoon glashard weggestuurd met het advies later nog maar eens terug te komen.
Inmiddels heb ik mijn licht eens opgestoken in vuurwerkland en kom ik tot de conclusie dat vrijwel iedereen die ik ken, die regelmatig naar Alpeco gaat voor spullen, deze winkel momenteel mijdt om voornoemde reden: ze hebben voorlopig niets in huis.
Sorry, maar dat vind ik persoonlijk best slecht nieuws voor een vuurwerkwinkel, zo tegen september aan, RedBaron. Hoop niet dat ik je nu tegen me in het harnas jaag, want dat is niet mijn intentie. Ik deel slechts mijn ervaring/mening met je. Net als jij hoop ik dat ze de zaken snel weer op orde hebben, want ook ik ben een fan van ze.
Groet,
Cameo