Alpeco Fireworks [Kapellen]

ja er zijn verschillende ontploffingen geweest waardoor het behoorlijk is vetraagt, maar om de vraag of het verstandig is om prof vuurwerk te halen zou ik zeggen nee. Er werd mij duidelijk verteld dat een groot aantal blokken wat ik noemde op dit moment uitverkocht was. Ook zijn de blokken zoals zapopan mexico venezia uit assortiment. Mijn advies zou zijn zo adviseerde de man ook dat de volgende lading eind september oktober zou zijn en je dan het beste het prof vuurwerk kan kopen. Dan heb ik het natuurlijk niet over het feest vuurwerk , want dat was goed op voorraad. Wat Ik ook zou doen als ik directeur van alpeco was, dan zou ik goed inspelen op de vraag van de hollanders. Laten we eerlijk wezen zeker 50 % van wat er word gekocht door de Nederlanders en vaak in de zomer. Het zou slim zijn als ze een goed asoortiment hebben dan.

Laatst bewerkt:
Het hoe en wat over de Treuno n4 die dus niet meer verkrijgbaar is bij Alpeco is te vinden in het desbetreffende topic!

Hier graag verder over Alpeco!

Ik weet niet of dit al bekend was...

Vraag naar alpeco gestuurd...

Opmerking/Vraag:
Beste alpeco,

Mag ik vragen hoe het met de vooraad gestelt staat alvorens bezoek aan jullie te brengen, Ik kom namelijk helemaal uit nederland. En ik wil weten waneer de beste tijd is om een bezoek aan jullie te brengen. Zodat ik niet voor niks rijd.

Mvg...

Antwoord terug van alpeco...

Met de olympische spelen hebben de containers heel wat vertraging opgelopen. In oktober en november verwachten we veel containers met nieuwe goederen en aanvulling van het bestaand assortiment.

Nog een vraag naar alpeco...

Beste Alpeco,

De Pirat specials van 2006 met 1.9 gram krui waarbij de vertraging zo slcht was, maar wel een goede knal vanaf kwam... Komt er er een beter versier van waarbij de knal evene hard is alleen betere vertraging... ik heb namelijk vernomen dat dat de beste strijker was van dat moment.

Vriendelijke groeten.

Antwoord terug van alpeco

Beste.

Er komen nieuwe strijkers binnen dit jaar. Maar wij kunnen u nog niet zeggen wanneer deze zullen toekomen.

vdg

en nog een vraag naar alpeco gestuurd...

Opmerking/Vraag:
is het al bekend welke 2grams knaller in het assortiment komt?

vriendelijke groet...

Antwoord terug van alpeco...

Het is nog steeds onduidelijk.

We hebben om meer uitleg gevraagd in China.

We zullen nog wat geduld moeten hebben.

We zijn wel bezig met Spaanse Trueno’s indien deze onder de klasse 1.4G blijven

dit was het wel zo'n beetje:wink:

Alpeco heeft z'n prijzen ook verhoogd (volges de site dan). En niet zo'n klein beetje ook

Paar voorbeelden

19s potten van 13,95 naar 17,00
Big ben van 25 euro naar 29,50
Celebration 20K van 20 naar 25 euro
Crackling tails van 3,95 naar 5,75
Connector 100K van 65 naar 88 euro!
hindoe 3000 van 29,50 naar 34,50

zo zeg, dit is niet echt leuk meer, ben blij dat ik de 548S AS CELEBRATION NEW YEAR 2 maanden geleden al gekocht heb voor €350, die prijs hebben ze nou ook lichtelijk aangepast.
€469.00!!!!!

470 euro? WTF, dat is echt te duur voor een blok van dat kaliber. Ik mag hopen dat er over een aantal jaar geen prijsstijgingen meer zijn, anders zal vuurwerk echt een verandering in mijn leven brengen.
Ik wilde volgend jaar een bezoekje brengen aan Alpeco, om zo'n groot blok aan te schaffen i.v.m een 25 jaar getrouwd stel. Dat zal dan mooi niet doorgaan met zo'n prijs.:sad:

350 naar 469. Ik mag hopen dat dit een spelfoutje is, en dat het blok 369 gaat kosten. Ik zal het eens navragen morgen.

anders is dat echt een rampzalige verhoging. Gek dat de andere profblokken niet zoveel duurder zijn geworden, toch? Is het dan toch de omvang die dat brute blok de das omdoet?

gaat m'n droom om die 548sh. te kopen, dit is me écht te duur! Stomme Alpeco! Zeker als het is om meer winst te maken. Als het is omdat deze enorme bakbeesten duurder in transport zijn geworden, dan hadden ze met die verhoging best even tot de nieuwe lading kunnen wachten! (niet dat ik dan het geld al wel heb gehad, dat was sowieso onzeker, maar toch)

Net als de 3000 klapper van 4 euro naar 15 euro. Echt gekken prijzen dit. Zo loopt iedereen bij alpeco weg linea recta naar zena!!

als je kijk naar de 100k, die is van 65 naar 88, we hebben hier over bekant 33%, prijsstijgingen zijn begrijpelijk, maar 33%!!! ze maken zich niet aantrekelijker op deze manier

ik zal de klachten en opmerkingen aangaande de absurt hoge prijsstijgingen aan Alpeco doorgeven.

Aan de andere kant is het wel zo dat de transportkosten voor vuurwerk in 1 jaar tijd zowat 3x zo duur geworden zijn. Veel vraag.. weinig aanbod kwa rederijen die containers willen vervoeren met vuurwerk. Dit geld ook voor de grondstoffen om vuurwerk te maken. De prijsstijgingen worden nog een beetje in toom gehouden ( hoe gek het ook klinkt) door de zwakke Dollar op het moment.

Wat betreft die grote dure blokken. Die gaan er toch uit. Wat ik begrepen heb, is dat China geen blokken meer als zwaarder dan 30Kg brutto meer toelaat voor transport onder de 1.4G klasse.

meestal word iets goedkoper als het eruit gaat, maar dat gaat hier schijnbaar niet op. ik vind zonde van al die leuke spullen

Back
Bovenaan