Alpeco Fireworks [Kapellen]

Vraagje @ Bong.

Die Batflash strijkers, dat zijn toch hele oude strijkers.

Of zijn dat andere.
Harry Loots, verkocht ze een paar jaar geleden, en die zaten in een geel doosje.

Klopt toen werden ze ook al verkocht onder de naam batflash. Inderdaad in een geel doosje

Laatst bewerkt:
Dat waren toch van de einde-reeks produkten?

Zijn al die einde-reeks dingen er nu definitief uit?
Vorig jaar had je ook o.a. die 12s 40mm Red & Silver peonie potten, en sinomax Willow potten. Vooral die 40mm dingen waren erg oke, ben benieuwd of die er nog zijn?!

Verder al enig zicht trouwens op leuke, nieuwe artikelen?

Hallo mensen, bij Alpeco worden BSC's verkocht (legale versie) waarmee is dit te vergelijken, met een TT of een trueno no3/4(of wat anders)?:)
En trouwens klopt het dat Alpeco er lang over doet om e-mails te ontvangen want ik heb 1 week geleden 1 gestuurd en ik heb nog steeds geen antwoord:angry:

Laatst bewerkt:
Hallo mensen, bij Alpeco worden BSC's verkocht (legale versie) waarmee is dit te vergelijken, met een TT of een trueno no3/4(of wat anders)?:)
En trouwens klopt het dat Alpeco er lang over doet om e-mails te ontvangen want ik heb 1 week geleden 1 gestuurd en ik heb nog steeds geen antwoord:angry:

Big Spanish Cracker van Alpeco gaat iets harder dan TT 1.6grams.:bye:

Alpeco is wel wat traag met een Replay Berichten...

Zijn al die einde-reeks dingen er nu definitief uit?
Vorig jaar had je ook o.a. die 12s 40mm Red & Silver peonie potten, en sinomax Willow potten. Vooral die 40mm dingen waren erg oke, ben benieuwd of die er nog zijn?!

Die zijn er zeker nog, volgens de verkoper (een van de twee broertjes...) waren er zelfs veel te veel binnengekomen. Bij een karton (8 stuks) kosten ze 7 euro p.s.
Geen geld lijkt me zo :bonk:

Jammer dat er weer een negatief over de voorraad is en al helemaal balen voor de mensen van Alpeco zelf natuurlijk. Ze hebben in 2005 en begin 2006 al een tijd op hun gat gelegen toen de verkoop van KVK spul een tijd stil lag en er niet veel innovaties mogelijk waren. Zijn ze later in 2006 weer erg op dreef gekomen en hebben ze die lijn doorgetrokken in 2007, krijgen ze nu dat gedoe weer met leveringen. Echt spijtig als je zo je best doet om je zaak goed draaiende te houden.

Hopen op betere tijden dan maar. Die zullen nog wel komen ook, na regen komt zonneschijn.

Dat de leveringen uit gesteld zijn tot september/oktober/november is al een lange tijd bekend hoor.
Kwa inkoop hadden ze het beter kunnen spelen. Misschien vandaar ook de aangepaste openingstijden (gok). De voorraad kan ook sneller verkocht zijn dan men had gedacht.
Allemaal scenario's waar ze mee te maken kunnen hebben.

Die nieuwe 2 grams knallers laten nog even op zich wachten.
Her en der is te lezen dat Alpeco pas vanaf september weer nieuw spul krijgt.

De Spanish Chainthunder hebben ze overigens wel weer :)
Is een visgraat met 6 of 20 kleine vlinders/trueno's.

Tel: +32(0)36055416
dit telefoon nummer werkt niet bij mij hebt alles geprobeerd met de 0 zonder de nul misschien iemand die mij kan helpen. Was zelf erg benieuwd naar de laatste ontwikkelingen. Hoorde dat potten zoals venezia eruit zijn:angry: ook veel andere potten als zapopan zijn eruit. Dit bericht kreeg ik via de mail. Ook ben ik erg benieuwd naar die nieuwe 2 grams knaller en natuurlijk de bevoorrading maar dat duurt wel rond september.

Tel: +32(0)36055416
dit telefoon nummer werkt niet bij mij hebt alles geprobeerd met de 0 zonder de nul misschien iemand die mij kan helpen. Was zelf erg benieuwd naar de laatste ontwikkelingen. Hoorde dat potten zoals venezia eruit zijn:angry: ook veel andere potten als zapopan zijn eruit. Dit bericht kreeg ik via de mail. Ook ben ik erg benieuwd naar die nieuwe 2 grams knaller en natuurlijk de bevoorrading maar dat duurt wel rond september.

Gewoon 032....en daarna geen nullen meer intoetsen.
Moet goedkomen poppedoppie.
Pyropoppetje:cool:

Weer nieuws van Alpeco. Heb gebelt en kreeg antwoord op een paar vragen.
De prof blokken zijn op dit moment vrij weinig op voorraad deze zullen in de volgende vracht die rond eind september begin oktober weer bijgevult worden.
De nieuwe 2 gram knallers zijn nog een probleem want er zijn haken en ogen door de wetgeving. Ze zullen hier spoedig documenten van ontvangen. Zoals eerder was te lezen geen goed idee om nu naar alpeco te gaan als de grote vracht weer komt zou ik gaan rond eind september begin oktober dus.

Een kennis van me kreeg in de winkel het advies om in december pas weer langs te komen. Dan hadden ze zeker weer voldoende voorraad. Hij was voor niks die kant op geweest een poosje geleden. :sad: Vraag me wel eens af waar Alpeco mee bezig is de laatste maanden. Lijkt wel of ze de handdoek in de ring hebben geworpen en op het punt staan te gaan sluiten ... laten we hopen dat ik het mis heb.

Cameo

Cameo@

Ik vraag mij dit ook af.
Hoe gaat het met Alpeco?
Een winkel die geen voorraad heeft kan dus ook niet verkopen en heeft geen omzet. Klinkt simpel gezegd maar zo is het toch?
Hoe zit het met de voorraad die ze moeten leveren aan bedrijven?
Hebben ze geen afnemers meer?
Als ze het in december nog goed moeten maken voor een heel jaar lijkt mij dat niet best.
Er komt de laatste tijd weinig tot geen informatie van Alpeco

als er geen nieuws is wil dat nog lang niet zeggen dat er slecht nieuws is. (Heb ik je al een paar keer proberen uit te leggen Fred)

Het is op dit moment erg druk (zeker in de weekenden al) bij Alpeco. Waar de kennis van Cameo het vandaan haalt dat ie pas in December moet terug komen is mij volstrekt een raadsel, en ook gewoon onzin.

Er is kwa voorraad op moment best wat te krijgen. De containers ( die vertraagd zijn door inmiddels bekende redenen, en Alpeco is daar zeker niet de enige in ) komen zoals al eerder vermeld ergens eind September begin oktober.

Winkels zoals Harry Loots die Bonbridge producten verkopen hebben anders genoeg bonbridge op voorraad.

@RedBaron
Hou mij ten goede, RedBaron, Die kennis van mij is een betrouwbaar persoon. Hij was oprecht teleurgesteld en heeft mij het hele verhaal tot in detail verteld. Het advies om "tegen december terug te komen" werd gegeven door een op zich vriendelijke jonge blonde dame achter de kassa, die verder overigens geen verstand van het vuurwerk bleek te hebben. En tsja, alle zaken op het (best gangbare) lijstje waren gewoon niet op voorraad. Zij, maar ook andere klanten op dat moment in de winkel, werden gewoon glashard weggestuurd met het advies later nog maar eens terug te komen.

Inmiddels heb ik mijn licht eens opgestoken in vuurwerkland en kom ik tot de conclusie dat vrijwel iedereen die ik ken, die regelmatig naar Alpeco gaat voor spullen, deze winkel momenteel mijdt om voornoemde reden: ze hebben voorlopig niets in huis.

Sorry, maar dat vind ik persoonlijk best slecht nieuws voor een vuurwerkwinkel, zo tegen september aan, RedBaron. Hoop niet dat ik je nu tegen me in het harnas jaag, want dat is niet mijn intentie. Ik deel slechts mijn ervaring/mening met je. Net als jij hoop ik dat ze de zaken snel weer op orde hebben, want ook ik ben een fan van ze.

Groet,
Cameo

Ach, het is eigenlijk elk jaar hetzelfde liedje. Die ongeduldige Hollanders willen in de zomervakantie al hun inkopen doen en dan is Alpeco heel andere dingen aan het doen.
Ik heb nog wel een tip voor de mannen: zorg dat je je voorraad wat zorgvuldiger bijhoud, dan kom je niet tot de ontdekking, dat er nog hele bunkers volstaan met pallets blokken, terwijl de computer in de zaak aangeeft, dat er niets in stock is.:wink:

Sorry, maar dat vind ik persoonlijk best slecht nieuws voor een vuurwerkwinkel, zo tegen september aan, RedBaron. Hoop niet dat ik je nu tegen me in het harnas jaag, want dat is niet mijn intentie. Ik deel slechts mijn ervaring/mening met je. Net als jij hoop ik dat ze de zaken snel weer op orde hebben, want ook ik ben een fan van ze.

Groet,
Cameo

Nee hoor dat gebeurd niet zo snel :)

Maarhet is op moment gewoon zo dat veel containers vertraagd zijn door redenen in China Zoals de Olympische spelen, recent nog een kleinere explosie in een havem. En daar hebben bijna alle importeurs last van. Zelfs Weco moet nogal eens nee verkopen als je professioneel vuurwerk voor je show wil kopen.

Back
Bovenaan