Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind je reactie een beetje onterecht.
Een prijs wordt bepaald naar vraag en aanbod. Iedereen weet dat het goede dingen zijn, dus de spullen worden wel gekocht. Logisch dat als iets schaars dreigt te worden dat de prijs zal stijgen aangezien vele het toch nog in huis willen hebben.
Ik geef je gelijk dat het een prijsstijging is met een zeer grote maat. Grofweg 30%. Maar het is natuurlijk wel logisch, snap dat dit lastig is om in te zien als je even 120 euro moet gaan dokken.
Beetje ***lig als je 3 weken later komt en wilt afrekenen en dat de verkoper eventjes wijs verteld dat de prijs ff omhoog gegooid is terwijl dezelfde man 3 weken geleden iets anders vertelde. als hij dat toendertijd gezegd had dan was dat een ander verhaal!
Man man man wat wordt er hier weer drama circus opgevoerd.. De prijs per karton is opgevoerd om wille van een aantal redenen.. prijzen zijn omhoog gegaan bij Ricassa. En Alpeco wil graag dat jan de Consument die 1 doosje koopt óók nog een doosje ricassas kan kopen. Daarom zijn die prijzen omhoog gegaan.
Er is zelfs een tijd geweest dat je niet eens een vol karton mocht kopen. Door nu een comprommis te vinden is dit besloten. Jij kan nog steeds je karton kopen. alleen wordt er deels een rem opgezet door die prijs wat omhoog te gooien zodat de normale kvk consument óók nog wat kan kopen. Dan verder, je bent 3 weken terug ( zoals al eerder gezegd) getipt door de verkoper zelf dat de prijzen omhoog zijn gegaan. Dus ik vind dat je desondanks niet veel moet gaan lopen klagen.
Overigens wil ik even vermelden dat de Ricassa no4 sinds vanavond uitverkocht zijn.
Als je goed leest zeg ik dat Juist NIET verteld is !!!
Van de website van Alpeco:
15.12.07 - BONBRIDGE : OPGELET VOOR NAMAAK !
Het fenomeen van namaak en piraterij is een wereldwijd probleem voor alle sectoren van de economie.....
Dus als ik een mailtje naar alpeco stuur dat wimmers(verwijder als dit niet mag) namaak chainthunders verkoopt, wordt er dan ook degelijk iets aan gedaan.?
Dus als ik een mailtje naar alpeco stuur dat wimmers(verwijder als dit niet mag) namaak chainthunders verkoopt, wordt er dan ook degelijk iets aan gedaan.?
Ik was een beetje op de site van Alpeco aan het kijken en zag onder spektakelvuurwerk> Varia staan mortieren vanaf 75mmen 200mm. Kan iemand mij vertellen of ze deze met of zonder Kvk verkopen, Lijkt me wel raar dat ze deze met kvk verkopen namelijk. Want ook al staan ze onder de Categorie Spektakel want ook de lonten die ze verkopen staan onder de categorie spektakel en die verkochten ze ook zonder kvk. Iemand die hier iets van weet?