Alpeco Fireworks [Kapellen]

Quote: Om dit nog maar eens aan te zwengelen: ik heb zeer recent uit betrouwbare bron vernomen dat de Turken er kennelijk inmiddels uit zijn gegooid en ook in dat gesprek is de (mogelijke) terugkeer van Xavier genoemd...

Volgens mij zijn die Turkse jongens er nog want op 24 augustus was Alpeco gesloten, Suikerfeest ???

En ik las ook over de tweeling "van" Alpeco, Xavier is de ene En Vincent is de ander, beiden een Vuurwerkhart.

Ik heb gisteren Xavier en zijn broer gezien en er ook mee gesproken en we hebben leuke herinneringen naar voren gehaald, echter op het gebied van Alpeco zijn deze jongens " uitgespeeld ". Hier zullen zij niet meer terugkeren. DE Turkse heren die bij Alpeco werken, die werken er nog steeds en zijn er niet uitgeknikkert.

Misschien een klein lichtpuntje : Xavier bekijkt wat de mogelijkheden zijn om iets voor zich zelf te beginnen, maar dat is in principe nog niets concreets. Wordt vervolgd, en hopelijk ooit in een eigen topic van hun.

Ik heb gisteren Xavier en zijn broer gezien en er ook mee gesproken en we hebben leuke herinneringen naar voren gehaald, echter op het gebied van Alpeco zijn deze jongens " uitgespeeld ". Hier zullen zij niet meer terugkeren. DE Turkse heren die bij Alpeco werken, die werken er nog steeds en zijn er niet uitgeknikkert.

Misschien een klein lichtpuntje : Xavier bekijkt wat de mogelijkheden zijn om iets voor zich zelf te beginnen, maar dat is in principe nog niets concreets. Wordt vervolgd, en hopelijk ooit in een eigen topic van hun.

Dan is het voor mij over en sluiten voor wat die tent betreft.
Ik ga er niet meer heen, zelfs mijn nostalgische gevoel begint daar weg te raken. Ik was er pas nog, maar ik krijg er geen kriebels meer.

RIP ALPECO...

Laatst bewerkt:
van een topper naar een flopper!

Dat is weer een lekkere doordachte reactie, misschien kan je wat meer text en uitleg geven dan alleen zo'n niets zeggende opmerking.

Dat Alpeco de laatste jaren gigantisch achteruit is gegaan is namelijk al bij iedereen bekend, wel verkopen ze nog steeds een topmerk in de vuurwerkbranche genaamd Bonbridge :)

Ja dus als je een topmerk verkoopt... wat wil je daarmee zeggen.
Het is gewoon een drama club geworden, daar hoeven we verder geen uitleg over te geven lijkt mij.

ONZE PROMOTIES

MERCURY ROCKET ASS.

Kogelpijl van 75mm (6 stuks). UItstekende kwaliteit. Promotie voor de maand oktober 2011. Normale prijs : 46,5 euro / stuk
meer info € 39,50

VENUS ASSORTMENT 82 SH.

Assortiment van diverse vuurwerkbatterijen die met elkaar verbonden zijn d.mv. een lont. Het volstaat dus om slechts 1 lont aan te steken om zodoende een totaal vuurwerkspektakel te krijgen. Promotie voor de maand oktober 2011. Normale prijs : 89 euro / stuk
meer info € 79,00

200S WHISTLING TAIL TO REPORT

200 fluitende lichtkogels met knal. Promotie voor de maand oktober 2011. Normale prijs : 18 euro / stuk
meer info € 15,00

BIG CYLINDER FOUNTAIN ASS.

4 verschillende megafonteinen ! Promotie voor de maand oktober 2011. Normale prijs : 79 euro / stuk
meer info € 59,50

Morgen wordt aan de Belgisch-Nederlandse grens de 78e editie van de 'Nationale sluitingsprijs' Putte-Kapellen afgewerkt. Aan deze categorie 1.1 wedstrijd nemen met Omega Pharma-Lotto, Quick Step en Vancansoleil-DCM drie WorldTour-teams deel.
De renners draaien vanaf 12u45 elf rondjes van elk 16,69 kilometer in de buurt van Putte, Kappelen, Stabroek en Berendrecht. Start- en aankomstplaats zijn zoals steeds gelegen in de Ertbrandstraat.

Vorig jaar ging de zege naar de Brit Adam Blythe, die het haalde in de sprint voor de betreurde Wouter Weylandt. De laatste Belgische eindzege dateert al van 2006 toen Gorik Gardeyn de beste.

De deelnemende ploegen:
Omega Pharma-Lotto, Quick Step, Vancansoleil-DCM, FDJ, Landbouwkrediet, Skil-Shimano, Topsport Vlaanderen, Veranda's Willems-Accent, An Post-Sean Kelly, Atlas, Colba-Mercury, Team De Rijke, Jo Piels, Donckers Koffie-Jelly Belly, Jong Vlaanderen, Lotto-Bodysol, Differdange, Team Eddy Merckx-Indeland, TT Raiko, Wallonie-Bruxelles, Nationale selectie Nederland (belga/sg)

Voor degenen die gaan, morgen kan je misschien een omleiding verwachten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe labels er zeer strak uit vind zien, alleen zijn de 19 shots nu € 18,00 per stuk :sad:

Nou moeten we eigenlijk niet muggenziften, een prijsverhoging van € 1,00 op een artikel is in de meeste gevallen minder dan wat ik van andere vuurwerkaanbieders om mij heen zie :cool:

Torr heeft daar gelijk in. Maar ik meen ooit gelezen te hebben dat er nieuwe producten zouden komen. Nu is het nog gewoon oude wijn in nieuwe zakken verkopen. Als er nou eens echt nieuwe producten zouden komen waarbij gebruikt word gemaakt van de 500 grams regeling kan het misschien nog wel eens "gered" worden.

wat een prutszooitje is dat geworden daar zeg. Van de best winkel in Belgie naar met afstand de slechtste, erg jammer.

Back
Bovenaan