michel schiet lont
VWC lid
ik ben nieuw hier ik heb nog wat fotos val alpeco als daar intresse naar is hoe kan ik die uloede en waar mvg michel schiet lont
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die turk sprak gebrekkig engels en probeerde me nog te naaien door 400 euro te vragen voor zijn ( laatste) karton colourd salutes.
Nope, hij zei eerst duidelijk nee, toen zei die dat het niet meer mocht, toen liep die eventjes naar buiten en zei die dat er nog 1 stond en het moest 400 euro kosten. Ik zo dat het veelste duur was.vroeg die aan mij wat ze vroeger kostten dus ik 200-250 voor karton, hij meteen van ja normaal 8 euro dus 400 euro. Ik zo nog van: nee los pakje was 8 euro. Hij negeerde me antwoord en zei dat als ik alsnog wou, 400 euro.
Dacht toen echt van, pffffffffffffffffff
![]()
heb daarbij nog 2 klanten in alpeco doorverwezen om even verder te rijden naar baarle nassau ( graag gedaan hoor zena), 1 wou 20 100k rollen kopen en de ander een zooi sier. Klandizie is al helemaal niks meer. Stond een midget Blonde, een turk en een frans sprekende chinees. Die turk sprak gebrekkig engels en probeerde me nog te naaien door 400 euro te vragen voor zijn ( laatste) karton colourd salutes. Heb het dus afgewezen. Meneer naast me kocht voor welgeteld 800 euro en, kreeg een mine a 3,50 gratis!!!!!
Toppie toch mensen![]()
bij het zien van deze foto's kriebelde het tog ff!
Ja is denk ik het gevoel nog van toen... Jeweet wel toen alles nog kon!
Bedankt voor je bijdragen Illegaal Vuurwerkfan.