Alpeco Fireworks [Kapellen]

Mag Edruco zijn infomatievoorziening eens beter regelen. Ach ja, dat is ook Zhang he. Zegt wel wat over de kwaliteit van het personeel dat in Kapellen rond loopt.

Xavier ( of Javier ) terug op het oude honk ?

Doe niet zo geheimzinnig Jack en gooi het eruit :yes:

Om dit nog maar eens aan te zwengelen: ik heb zeer recent uit betrouwbare bron vernomen dat de Turken er kennelijk inmiddels uit zijn gegooid en ook in dat gesprek is de (mogelijke) terugkeer van Xavier genoemd...

Laatst bewerkt:
Alpeco heeft gewoon iemand nodig met een vuurwerk hart. Iemand met een passie voor vuurwerk die de touwtjes in handen heeft. Kijk bijvoorbeeld naar Original fireworks. Allemaal gasten met een passie voor vuurwerk.
Als je daar komt weet je dat klantvriendelijkheid en een goede kennis aantreft.
Dat is ook de reden dat het daar zo ontzettend goed loopt.

Zelfde verhaal vroeger met Alpeco. Daarom hoop ik dat Jack of iemand anders ons hier wat meer over kan vertellen.
Want die Turken die er nu staan (stonden??) is natuurlijk helemaal niks. Niemand wil bij binnenkomst scheef aangekeken worden. Of een chagrijn achter de kassa aantreffen. Dan ga je liever met je goed gevulde portemonnee ergens anders heen
Daarom kan Alpeco een terugkeer van een echte liefhebber als Xavier zeker gebruiken.

Laatst bewerkt:
Eindelijk weer eens iets nieuws op de website van Alpeco, weliswaar geen spectaculair nieuws, maar er is in ieder geval beweging :)

04.07.11 - OPENINGSUREN JULI

Door omstandigheden zal Alpeco tijdens de maand juli enkel open zijn op dinsdag, van 10.00 t/m 13.00 uur en op woensdag van 11.00 t/m 15.00 uur.

http://www.alpeco.be/nieuws_detail.aspx?n=120

@@Edit : we zitten natuurlijk al een paar dagen in augustus, dus bovenstaande post geld dus niet meer, maar het laat wel een beetje zien dat ze daar nog leven :D

Openingstijden Alpeco voor de maand augustus:

dinsdag's : 10.00 - 13.00
woensdag's : 11.00 - 15.00
zaterdag's : 11.00 - 15.00

Openingstijden Alpeco voor de maand augustus:

dinsdag's : 10.00 - 13.00
woensdag's : 11.00 - 15.00
zaterdag's : 11.00 - 15.00

dat heb je niet van de site toch?

trouwens, om even terug te komen over de "turken"
vorig jaar knetter gezellig met die lui gepraat over voetbal!
en hij vondt dat wij knetter gek waren om helemaal vanuit..... naar kapellen te rijden:P
en ook nog een knal blokje gratis gekregen bij mn bestelling!
(iedereen trouwens die kocht in de winkel die dag kreeg dat gratis)

btw, ik "ken" xavier van verschillende forums,
en weet dat hij heel veel kennis heeft op dit gebied,
dus als hij weer bij alpeco ging werken, zou dat wel relaxed zijn.
en de 2ling moet ook terug komen, want die waren ook altijd zwaar klantvriendelijk!
want als er iets op was bij alpeco of ertbrand(edruco) ging 1 van de 2 2lingen kijken of er nog iets in een hoekje van het magazijn lag!!!!!

Ben er nu een paar keer geweest.
Is nooit druk als ik er ben. De laatste keer waren wij de enigste.
Is Alpeco ook wel eens overladen vol met klanten?

Ben er nu een paar keer geweest.
Is nooit druk als ik er ben. De laatste keer waren wij de enigste.
Is Alpeco ook wel eens overladen vol met klanten?

Vroeger was het een walhalla, maar dat is op z'n laatst 5 jaar geleden geweest. Alles van elke jongen op straat die vuurwerk afstak, kwam toen gewoon van die zaak af.

Da laatste dagen van het jaar is het er wel druk, hoor ik van kennissen. Maar de keren dat ik er in het verleden ben geweest was ik ook telkens de enige bezoeker.

Da laatste dagen van het jaar is het er wel druk, hoor ik van kennissen. Maar de keren dat ik er in het verleden ben geweest was ik ook telkens de enige bezoeker.

De vraag die gesteld moet worden, is denk ik de vraag wat er in godshemelsnaam te halen valt bij Alpeco dat elders niet te vinden is. Rookpotten? Hebben ze niet. Dan moet je al weer aan de overkant zijn. Und so weiter...

De vraag die gesteld moet worden, is denk ik de vraag wat er in godshemelsnaam te halen valt bij Alpeco dat elders niet te vinden is. Rookpotten? Hebben ze niet. Dan moet je al weer aan de overkant zijn. Und so weiter...

Liefhebbers van Bonbridge kunnen daar hun hart ophalen en ook nog betaalbaar, kijk bijvoorbeeld maar eens naar het Monda assortiment. 4 x 19 schots Bonbrige cakes voor nog geen € 60,00 :wink:

Liefhebbers van Bonbridge kunnen daar hun hart ophalen en ook nog betaalbaar, kijk bijvoorbeeld maar eens naar het Monda assortiment. 4 x 19 schots Bonbrige cakes voor nog geen € 60,00 :wink:

Het goede aan die 19s potten is dat ze perfect zijn voor thema's in consumentenshows. In dat opzicht heeft Alpeco, mits op voorraad, wel een aardig assortiment ja.

alpeco

alpeco

Quote: Om dit nog maar eens aan te zwengelen: ik heb zeer recent uit betrouwbare bron vernomen dat de Turken er kennelijk inmiddels uit zijn gegooid en ook in dat gesprek is de (mogelijke) terugkeer van Xavier genoemd...

Volgens mij zijn die Turkse jongens er nog want op 24 augustus was Alpeco gesloten, Suikerfeest ???

En ik las ook over de tweeling "van" Alpeco, Xavier is de ene En Vincent is de ander, beiden een Vuurwerkhart.

Ze hadden altijd tijd voor een praatje en genoeg product kennis.

Vroegah was Alpeco een " wereldzaak" niets was te gek en bijna alles was te koop maar toen was Alpeco nog van Peter.

Het assortiment kwam als het ware van over de hele wereld, China, Spanje, Duitsland enzv.

Toen Alpeco werd verkocht aan Dhr Zang kwam de klad erin,het assortiment werd kleiner, alleen uit eigen fabriek, en de inkoop kwam veel te laat opgang, eigenlijk moet ik zeggen de levering was veel te laat in het seizoen.

Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo gelopen is want Alpeco was een zaak waar de mensen graag kwamen.

Rene

Quote: Om dit nog maar eens aan te zwengelen: ik heb zeer recent uit betrouwbare bron vernomen dat de Turken er kennelijk inmiddels uit zijn gegooid en ook in dat gesprek is de (mogelijke) terugkeer van Xavier genoemd...

Volgens mij zijn die Turkse jongens er nog want op 24 augustus was Alpeco gesloten, Suikerfeest ???

En ik las ook over de tweeling "van" Alpeco, Xavier is de ene En Vincent is de ander, beiden een Vuurwerkhart.

Ze hadden altijd tijd voor een praatje en genoeg product kennis.

Vroegah was Alpeco een " wereldzaak" niets was te gek en bijna alles was te koop maar toen was Alpeco nog van Peter.

Het assortiment kwam als het ware van over de hele wereld, China, Spanje, Duitsland enzv.

Toen Alpeco werd verkocht aan Dhr Zang kwam de klad erin,het assortiment werd kleiner, alleen uit eigen fabriek, en de inkoop kwam veel te laat opgang, eigenlijk moet ik zeggen de levering was veel te laat in het seizoen.

Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo gelopen is want Alpeco was een zaak waar de mensen graag kwamen.

Rene

Een zeer mooi stukje tekst, ben het helemaal met je eens.

Alleen het suikerfeest was op 30 augustus voor Turken en 31 augustus voor de rest van de Moslims. :wink:

Alpeco leeft nog, zie de update op hun site :

23.09.11 - PROMOTIES

Tot volgende zaterdag 1 october kan u nog genieten van de actuele promotie's in onze toonzaal. Nieuwe promotie's zullen vanaf 4 october verkrijgbaar zijn in onze toonzaal en te zien op internet.

Die geruchten waren inderdaad waar , deze stammen trouwens alweer af van enkele maanden geleden en dat is toen helaas spaak gelopen en dat Xavier niet bij Alpeco terug zou komen.
Of er moet weer een nieuwe ronde onderhandelingen plaatsvinden op dit moment, maar ik heb daar zelf nog niets van gehoord. Misschien kun jij iets meer zeggen over welke periode jij het hebt, of het heel recent is bedoel ik.

Alpeco leeft nog, zie de update op hun site :

23.09.11 - PROMOTIES

Tot volgende zaterdag 1 october kan u nog genieten van de actuele promotie's in onze toonzaal. Nieuwe promotie's zullen vanaf 4 october verkrijgbaar zijn in onze toonzaal en te zien op internet.

Jammer dat het nog niet te zien is op internet als beloofd:angry:

Back
Bovenaan