Jupilerfreak
Banned
Mag Edruco zijn infomatievoorziening eens beter regelen. Ach ja, dat is ook Zhang he. Zegt wel wat over de kwaliteit van het personeel dat in Kapellen rond loopt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Xavier ( of Javier ) terug op het oude honk ?
Doe niet zo geheimzinnig Jack en gooi het eruit![]()
Openingstijden Alpeco voor de maand augustus:
dinsdag's : 10.00 - 13.00
woensdag's : 11.00 - 15.00
zaterdag's : 11.00 - 15.00
dat heb je niet van de site toch?
btw, ik "ken" xavier van verschillende forums,
en weet dat hij heel veel kennis heeft op dit gebied,
dus als hij weer bij alpeco ging werken, zou dat wel relaxed zijn.
en de 2ling moet ook terug komen, want die waren ook altijd zwaar klantvriendelijk!
Ben er nu een paar keer geweest.
Is nooit druk als ik er ben. De laatste keer waren wij de enigste.
Is Alpeco ook wel eens overladen vol met klanten?
Da laatste dagen van het jaar is het er wel druk, hoor ik van kennissen. Maar de keren dat ik er in het verleden ben geweest was ik ook telkens de enige bezoeker.
De vraag die gesteld moet worden, is denk ik de vraag wat er in godshemelsnaam te halen valt bij Alpeco dat elders niet te vinden is. Rookpotten? Hebben ze niet. Dan moet je al weer aan de overkant zijn. Und so weiter...
Liefhebbers van Bonbridge kunnen daar hun hart ophalen en ook nog betaalbaar, kijk bijvoorbeeld maar eens naar het Monda assortiment. 4 x 19 schots Bonbrige cakes voor nog geen € 60,00![]()
Quote: Om dit nog maar eens aan te zwengelen: ik heb zeer recent uit betrouwbare bron vernomen dat de Turken er kennelijk inmiddels uit zijn gegooid en ook in dat gesprek is de (mogelijke) terugkeer van Xavier genoemd...
Volgens mij zijn die Turkse jongens er nog want op 24 augustus was Alpeco gesloten, Suikerfeest ???
En ik las ook over de tweeling "van" Alpeco, Xavier is de ene En Vincent is de ander, beiden een Vuurwerkhart.
Ze hadden altijd tijd voor een praatje en genoeg product kennis.
Vroegah was Alpeco een " wereldzaak" niets was te gek en bijna alles was te koop maar toen was Alpeco nog van Peter.
Het assortiment kwam als het ware van over de hele wereld, China, Spanje, Duitsland enzv.
Toen Alpeco werd verkocht aan Dhr Zang kwam de klad erin,het assortiment werd kleiner, alleen uit eigen fabriek, en de inkoop kwam veel te laat opgang, eigenlijk moet ik zeggen de levering was veel te laat in het seizoen.
Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo gelopen is want Alpeco was een zaak waar de mensen graag kwamen.
Rene
Quote: Om dit nog maar eens aan te zwengelen: ik heb zeer recent uit betrouwbare bron vernomen dat de Turken er kennelijk inmiddels uit zijn gegooid en ook in dat gesprek is de (mogelijke) terugkeer van Xavier genoemd...
Alpeco leeft nog, zie de update op hun site :
23.09.11 - PROMOTIES
Tot volgende zaterdag 1 october kan u nog genieten van de actuele promotie's in onze toonzaal. Nieuwe promotie's zullen vanaf 4 october verkrijgbaar zijn in onze toonzaal en te zien op internet.