Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik dat weer zie...
Caribbean Palm Tree, Poisnous Spider, 150sh Thunder w Green tail...
:( helaas...
Wie heeft er nog foto's uit de jaren 90 voor de bonbridge ellende
Nope, hij zei eerst duidelijk nee, toen zei die dat het niet meer mocht, toen liep die eventjes naar buiten en zei die dat er nog 1 stond en het moest 400 euro kosten. Ik zo dat het veelste duur was.vroeg die aan mij wat ze vroeger kostten dus ik 200-250 voor karton, hij meteen van ja normaal 8 euro dus 400 euro. Ik zo nog van: nee los pakje was 8 euro. Hij negeerde me antwoord en zei dat als ik alsnog wou, 400 euro.
Dacht toen echt van, pffffffffffffffffff
![]()
@ Djara...die foto's ken ik wel ja....of ze er nog op staan? geen idee eigenlijk.
@ 3xh Dit is dus de Bonbridge tijd.
Ik zoek ze van begin jaren 90....beter gezegd uit de tijd dat ze nog in Merksem zaten.
@3xh, zijn dat oude fotos van alpeco of recente?
Ik zie namelijk op de laatste foto de jorge jw420 staan, nooit geweten dat alpeco ook jorge verkocht.
Ik denk dat het wel een oude foto is, want de rest van de foto's van 3xh zijn veel oude producten...!
Zou je denken dat alpeco zich verlaagd tot die nederlandse troep?
China red schijnt idd heel goed te zijn en nog goedkoop ook ik zit te twijfelen om ze te testen 37,50 is te doen. Jullie denken dus dat feestvuurwerk 100k gewoon troep is.