Zena Megastore Olen

Het is misschien een beetje gek, maar komt dit verhaal ook niet doordat Zena naast importeur ook gelijk een winkel heeft?
Want je zou er voor kunnen pleiten dat iedereen zich lekker bij zijn eigen producten of winkel houdt.
Maar als je en een winkel hebt zoals Zena en ook nog als importeur bezig bent, dan kun je dus en op artikelen en op je eigen winkels reageren.
Nu zou het mij vreemd lijken als je dit niet mag doen.
Dat zou zoiets zijn als Rubro geen prijswijzigingen meer laten melden in hun eigen productforum en Valk geen reclame meer laten maken voor hun winkel.
Dit is mijn bescheiden mening. Ik vind het in ieder geval niet storend als ik bij producten de reclames en goedkoopste prijzen zie. Zo lang het in het bericht zelf maar relevant blijft.

greetzz

Ik vind dat beide wel een punt hebben.

Uit commercieel oogpunt wil je graag de mensen wijzen op jouw aanbod. Aan de andere kant is het voor de "conculega" erg zuur te ervaren dat een in beginsel onafhankelijk forum wordt bevuild met commerciële boodschappen.

Zelf neig ik het meest naar de onafhankelijkheid van een site. Vuurwerkcrew.nl zou niet het toneel moeten worden van commercieel geruzie maar meer een plek waar geïnteresseerden in vuurwerk hun ervaringen en vragen kwijt kunnen. Daarom bij deze mijn compromisvoorstel om een nieuw hoofd onderdeel toe te voegen aan het forum waar alle commerciële berichten geplaatst kunnen worden, zodat de rest van de site verschoond blijft van deze reclame uitingen.
Dus een plek, speciaal voor de winkelmedewerkers en eigenaren waar zij alle aankondigingen kunnen plaatsen.

Ik snap het geZEIK niet helemaal. Ik vind het zeer meevallen met de commercie die original op dit forum plaatst! Daarnaast vind ik het reuze handig om het in dit topic te lezen. Ik lees liever iets waardevols als korting waar ik als freak wat aan heb dan het geneuzel over de verschillende knallers die original verkoopt en welke nou harder gaan :bonk: !

Als je het als als doodgeslagen raclame ervaart dan ligt het meer aan je eigen bril want zo ervaar ik het toch echt niet.

Ik snap het geZEIK niet helemaal. Ik vind het zeer meevallen met de commercie die original op dit forum plaatst! Daarnaast vind ik het reuze handig om het in dit topic te lezen. Ik lees liever iets waardevols als korting waar ik als freak wat aan heb dan het geneuzel over de verschillende knallers die original verkoopt en welke nou harder gaan :bonk: !

Als je het als als doodgeslagen raclame ervaart dan ligt het meer aan je eigen bril want zo ervaar ik het toch echt niet.

Daarbij post henri alles netjes in de juiste daarvoor bestemde topics. Dus snap het probleem ook niet helemaal eerlijk gezegd. Naja laten we er over ophouden en ontopic gaan over original olen!

Het hele forum wordt tegenwoordig gebruikt voor commerciele doeleinden. En dat heeft niet alleen te maken met de posts vanuit Original, maar door vele importeurs en winkeliers in de Benelux en Duitsland die de producten onder de aandacht proberen te brengen. Dit zie overwegend terug op vuurwerkcrew, op FPM en avp zie je deze trend beduidend minder terug. Daar wordt wat terughoudender gebruik gemaakt van reclames, dat vind ik persoonlijk wat prettiger.

De vuurwerkbranche heeft zich door de jaren heen op professionele wijze ontwikkeld en dit zie je dus terug aan het gebruik van sociale media (een forum is ook een medium, duh).

Soms mis ik de tijd nog wel eens dat je het gewoon moest doen met feedback van de leden of enkele straatfilmpjes van producten. Gewoon lekker ouderwets. Dat gevoel heb ik helaas wat meer bij FPM dan bij vuurwerkcrew.

Het is idd geen probleem.
Maar een algehele Winkel Reclame toppic vind ik wel een goed idee.
Zo is het voor iedereen op gelost.
Het forum word niet vervuild.
De concurenten kunnen ongestoord hun gang gaan.
En de leden kunnen alle acties en Reclamed in 1 toppic terug vinden.
Ideaal lijkt me.
En in toppic van original/loots/pyroshop kan men gewoon een mening blijven posten over de survice en de klant vriendelijkheid enzv.

@ juppie

Juist FPM vind ik erg commercieel geworden.
Ik vind dit forum juist redelijk onafhankelijk.
Ik hoop dat het ook zo blijft.

Lekker blijven plaatsen die aanbiedingen en acties. Dit topic gaat over Zena Olen dus waarom niet? Ideaal zo. Elke winkelier mag dat toch plaatsen in een topic wat over hen gaat...Geen gezeik met een algemeen iets,dat werkt niet en onoverzichtelijk.

Thanks voor de acties !

Ik snap alle commoties ook niet, nu vind er een ware prijzenslag plaats in baarle etc en zijn de klanten hier toch de winnaars. Ik vind het in ieder geval heerlijk om het te zien en volgens mij heeft een winkelier het volste recht zijn producten te promoten.
Als de produkten ergens duur zijn wordt er gekettert en nu is het andersom en wordt er nog steeds gekettert, het is ook nooit goed he :bonk:

Ik snap wel wat er bedoeld wordt, want in elk product topic staat nu een nieuwe tijdelijke 'aanbieding' en eronder 'wordt lid van vwc op zenavuurwerk.com'
Zolang de acties gewoon in de winkeltopics worden besproken lijkt me dat wat beter. Mensen die hun kant op komen kijken daar toch al, en er hoeft niet in elk topic geplaatst te worden dat 'die' daar zo duur is.
Pyrostar heeft ook van zeker 50 producten een aantal acties momenteel, en als daar ook nog eens in elk topic de prijs voor komend weekend wordt gezet.. En volgende week er weer een nieuwe prijs is..

Ik zou zeggen laat het gewoon in de topics van de desbetreffende winkels weten..
Stel je voor dat Valk in Nijverdal hun kartonprijzen in elk producttopic zou zetten, of Herman de Haan van elk product hun prijs :bonk:
Dan wordt het forum eigenlijk ergens anders voor gebruikt dan waar het voor bedoeld is he :)

Edit: Begrijp me niet verkeerd, ik vind de kortingen zelf geweldig en kan het alleen maar aanmoedigen :D!!

Laatst bewerkt:
Dikke kortingen , en nog steeds een beetje klagen :D Hup holland hup !
Ik vind het heerlijk al die positieve posts van mensen die blij zijn enzv enzv.
Misschien leuk om ergens een keer te meeten in be voordat deze kortingen van oktober over zijn?
Ga zo door ! :D

lvclid.jpg

2019 - Sagitta Nu geen €75,- Maar: €37,50
Z24A - Nitraatmat 500 schots Nu geen €27,- Maar: €20,50
1564 - Glossy/Chrystal 16 schots Nu geen € 24 Maar: €9,00
L02 - Ugly Joe 5 Stuks Nu geen € 4 Maar:€ 2,50
L602 - 3 cake assortiment 12 schots Nu geen € 14,50 Maar: € 9,90
vL601 - Super 39 schots Nu geen € 9 Maar:€ 4,90
B302- 7 Knaller pijl 1 stuk Nu geen € 5,50 Maar: € 1,90
L119 - Patriot Launcher 25 schots Nu geen € 12,50 Maar:€ 9,00
B101 - Chinese Wall 15 schots Nu geen € 25 Maar: € 9,90
AB39 - Flash Rocket 6 stuks Nu geen € 12,50 Maar: €9,90
L112 - Orchid 31 schots Nu geen € 28 Maar: €17,50
Z29A - Chinese rol 30.000 schots Nu geen € 34 Maar: €25,00
R302 - Time Rain 4 Stuks Nu geen € 25 Maar: €13,50
1568 - Spinning Salute 30 schots Nu geen € 38,50 Maar: €14,90
B303 - Brüllende Schwiegermutter 6 stuks Nu geen € 12,50 Maar: €7,90
Z153 - Golden Dragon16 schots Nu geen € 17,50 maar: €8,00
Z08 - Pijlenpakket 4 Stuks Nu geen € 31,50 Maar: €14,00
R513 - Mini Piano 20 Schots Nu geen € 2,50 Maar: €1,50
1574 - Surrender 28 schots Nu geen € 40 Maar: €18,50
B505 - Colourfull King Cracker Nu geen € 22 Maar: €14,90
L01B - Baby Vlinder 10 stuks Nu geen € 5 Maar: €2,50
R411 - Fakkel groot 4 stuks Nu geen € 12 Maar: €9,50
B104 - Horse Tail 12 schots Nu geen € 17,50 Maar: €9,90
2101 - Loki 24 Shots Nu geen € 29,50 Maar: €16,50
AB10 - Bolpijl Venus 5 Stuks Nu geen € 21 Maar: €14,90

Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Kijk voor meer van deze actie bij de Mega Store in Olen.

*Algemene voorwaarden: Acties geldig tot 1 november en zolang de voorraad strekt.Acties zijn niet cumuleerbaar met andere kortingen & gelden alleen in de Mega Store te Olen.

http://us6.campaign-archive2.com/?u=c5e54ec53242a5b4a96b8fc62&id=fef956947b

Laatst bewerkt:
ik heb me al eerder aangemeld voor de lvc maar ik klikte er nu weer op en nu staat er afhaalpunt en dan de zena winkels maar ik snap nu dit nu niet kan iemand mij dit even uitleggen

ik heb me al eerder aangemeld voor de lvc maar ik klikte er nu weer op en nu staat er afhaalpunt en dan de zena winkels maar ik snap nu dit nu niet kan iemand mij dit even uitleggen

Je kunt de pas ook verkrijgen op meetingen etc van lvc waar Sisser aanwezig is, bijvoorveeld volgende maand in pijnacker. Hoe gewoon goed in de gaten waar de LVC meetingen zijn mocht je de pas eerder in je bezit willen krijgen.

Back
Bovenaan