DarkSoul
VWC lid
Wat een hetze is er toch op dat Aldi categorie 1 spul, haha! Dit topic is ook weer geniaal geworden met zeven pagina's nieuwe berichten binnen 24 uur.
Enfin. Mijn verhaaltje ook even.
Vanwege mijn werk kan ik alleen rond 17:30 uur in de Aldi staan. Gezien de ervaringen van vorig jaar, leek te dat te laat voor woensdag. Dus ik ben op goed geluk al dinsdag aan het einde van de middag langsgegaan. En waarempel
Het lag al in de schappen! alles lekker vol, keuze genoeg. Ik kan het gewoon zo pakken, hoewel er nog geen prijskaartjes bij stonden. Maar ik wist de prijzen toch wel. Dus dinsdag een pak cracklingballen XXL en een pak fonteinen mix meegenomen.
Vandaag, woensdag, wilde ik nog een pak ratellinten halen. Je raadt het al! Alles op!
Nou ja, er lagen nog een paar pakken sterretjes en een bult veiligheidspakketjes. Maar de rest van het schap was helemaal leeg. Ach, better luck next time. Gelukkig was ik dinsdag al gegaan. Ik loop de komende dagen de Aldi nog wel eens binnen om te checken of er weer een levering is geweest.
Verder is de 29-december-ophaaldag sfeer in dit topic helemaal aanwezig, haha!
Enfin. Mijn verhaaltje ook even.
Vanwege mijn werk kan ik alleen rond 17:30 uur in de Aldi staan. Gezien de ervaringen van vorig jaar, leek te dat te laat voor woensdag. Dus ik ben op goed geluk al dinsdag aan het einde van de middag langsgegaan. En waarempel

Vandaag, woensdag, wilde ik nog een pak ratellinten halen. Je raadt het al! Alles op!

Verder is de 29-december-ophaaldag sfeer in dit topic helemaal aanwezig, haha!