Aldi Nederland

Wat een hetze is er toch op dat Aldi categorie 1 spul, haha! Dit topic is ook weer geniaal geworden met zeven pagina's nieuwe berichten binnen 24 uur.
Enfin. Mijn verhaaltje ook even.

Vanwege mijn werk kan ik alleen rond 17:30 uur in de Aldi staan. Gezien de ervaringen van vorig jaar, leek te dat te laat voor woensdag. Dus ik ben op goed geluk al dinsdag aan het einde van de middag langsgegaan. En waarempel :) Het lag al in de schappen! alles lekker vol, keuze genoeg. Ik kan het gewoon zo pakken, hoewel er nog geen prijskaartjes bij stonden. Maar ik wist de prijzen toch wel. Dus dinsdag een pak cracklingballen XXL en een pak fonteinen mix meegenomen.
Vandaag, woensdag, wilde ik nog een pak ratellinten halen. Je raadt het al! Alles op! :shocked: Nou ja, er lagen nog een paar pakken sterretjes en een bult veiligheidspakketjes. Maar de rest van het schap was helemaal leeg. Ach, better luck next time. Gelukkig was ik dinsdag al gegaan. Ik loop de komende dagen de Aldi nog wel eens binnen om te checken of er weer een levering is geweest.

Verder is de 29-december-ophaaldag sfeer in dit topic helemaal aanwezig, haha! :thumbsup:

...
Verder is de 29-december-ophaaldag sfeer in dit topic helemaal aanwezig, haha! :thumbsup:

Haha precies dat!!'''
geweldig toch dat sfeertje.
Heb zelf om half 9 aan de deur gestaan.
Keuze genoeg.
Savonds na mijn werk terug gegaan.. helaas alles operdepop.
Nou ja deze week maar in de gaten houden.

Heb net even een doosje XXL Knetterballen naast de Rambo's gehouden, dit zijn precies dezelfde. Ze zijn net zo groot en hebben beide 1,5 gram per stuk. Alleen het kleurtje en de prijs zijn dus anders.

De kleine knetterballen hebben 0,8 gram per stuk.

Echt prachtig dit. Ook ik was vanochtend omstreeks half 10 bij de Aldi op Rotterdam Zuid. Er was toen voldoende keuze alleen stond ik in een rij voor de schappen. Echt ziek dat er zo run is op categorie 1 vuurwerk. Vanavond gelijk het een ander afgestoken.....heerlijk om weer bezig te zijn.
Wat vooral opviel waren de knetterlinten....echt top en best hard.

Super dat de waanzin weer is begonnen!!

Net even de folder nagekeken, staan inderdaad alleen pakketjes in, maar links onderin staat: 'Kijk op www.aldi.nl voor al het vuurwerk. Wat ik begrepen heb komt het maandag binnen en dan ligt het woensdag in de winkel, dus als je geluk heb kan je maandag aan het einde van de dag al wat halen :)

En de bevestiging:
Hartelijk dank voor uw mail.
Wij stellen het zeer op prijs wanneer onze klanten hun bevindingen met ons delen.

Het is de bedoeling dat het gehele assortiment vuurwerk dat wij afgelopen woensdag hebben verkocht, ook op woensdag 21 en 28 december zal worden verkocht. I.v.m. de wettelijke eisen zal de voorraad weer beperkt zijn, het is dus raadzaam om op tijd te komen.

Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest,

Net even boodschappen gedaan en net als andere jaren lag er nog zat in Ommen. Het jaarlijkse fonteinenpakket is nu vergezeld door voetzoekers XXL en knetterballen XXL.

Dan ben jij een van de weinigen die twijfelen Rick. Je neemt gewoon van alles wat. Vandaar dat het zo snel weg is.Maar als je toch moet kiezen, zou ik voor de Voetzoekers gaan. Rare naam eigenlijk voor een tolletje.

Vind t toch wel raar, dat je overal in de media enz. hoort dat iedereen tegen vuurwerk is, maar dat t vervolgens bij openingstijd van Aldi rijendik voor de deur staat om categorie 1 vuurwerk in te slaan :p

Dit komt puur omdat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Als het zo "populair" was, dan was het overal uitverkocht ipv alleen bij de Aldi.

Hier in Enschede ben ik bij 2 Aldi's geweest, en alles was UITVERKOCHT ! Enige dat er nog lag waren sterretjes en kinderpakketjes. Bij 1 Aldi waren de fonteinenmix nog erbij, de rest lag niets meer.
Als het goed is krijgen ze volgende week weer nieuwe voorraad.

Dit komt puur omdat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Als het zo "populair" was, dan was het overal uitverkocht ipv alleen bij de Aldi.

toegegeven deels wel ja. Maar tijdens de boodschappen gaat het makkelijker mee dan dat je nu moet gaan zoeken in een klein schapje bij de boerenbond waar het echt wel duur is. Iets wat vuurwerk sowieso is. Voor een gezin of een tiener die wat werk naast school doet. Is dit al duur zat. Je bent met leuk wat spul als nog zo 20a30 armer zelfs bij de aldi.

Back
Bovenaan