Aldi Nederland

Knetter king, de hardste knal van Nederland. Er knalde er 4 uit elkaar van de 24. De andere 20 lekkere fluit en goede knetter. Was de 2019 versie. Morgen weer een doosje halen.

Hier lagen knetterlinten uit 2020 en 2022 in het schap. Ook van de andere producten heel veel batches van voorgaande jaren. Voor mijn gevoel loopt het al een paar jaar niet meer zo hard, dat vuurwerk van de Aldi.

Klein videootje van de Aldi + een paar producten!

Knetterlinten niet best.
Knetterrotjes nog wel grappig.
Nitro's blijven het prima doen!
Ik zie vooral een vlam bij de nitro en weinig zilver.. of het komt aan dat je het overdag doet
Waren leuke zilver fonteintjes

Vind knetterrotjes niks want je moet ze ook weer allemaal oprapen :p
Zelfde probleem met grondbloemen ook doe ik die wel

Ik zie vooral een vlam bij de nitro en weinig zilver.. of het komt aan dat je het overdag doet
Waren leuke zilver fonteintjes

Vind knetterrotjes niks want je moet ze ook weer allemaal oprapen :p
Zelfde probleem met grondbloemen ook doe ik die wel
Dat zal inderdaad meer met overdag te maken hebben! Of het moet een nieuwe batch zijn dat kan ook nog.

Ja dat oprapen..:d

Knetterkings zijn best aardig voor het geld. Knetter is weer iets beter dan dat het wel eens geweest is.

Ik zag op youtube dat de knetterkings van de Aldi opeens uit elkaar knallen als een rotje, weet alleen niet of dat dan de batch is van 2024? die hadden dus niet goed gekeurd mogen worden.

Niemand het fonteinen pakket getest? Jammer wel vond die zak het altijd wel de moeite waard. Laatste keer in kartonnen doos was het zeer slecht

Back
Bovenaan