Aldi Nederland

Hier helaas nog nergens te vinden, ben langs alle Aldi's in Apeldoorn geweest. Een van de filialen wou gelukkig wat voor me apart leggen woensdag :D

Tiel was zondag helemaal leeg.
Alleen de veiligheidspakketjes lagen er nog.

En het gene wat ik wou halen, de laatste cd van de Rolling Stones, was er ook niet.
Alle cd's waren zaterdag door 1 persoon meegenomen....

Ik was eerder vandaag in Aldi in de buurt en zag het vuuwerk-schap weer helemaal vol. Blijkbaar was dat de tweede keer dat ze nieuwe voorraad er in hebben gelegd.

Ik was eerder vandaag in Aldi in de buurt en zag het vuuwerk-schap weer helemaal vol. Blijkbaar was dat de tweede keer dat ze nieuwe voorraad er in hebben gelegd.

Dit mag officieel pas woensdag, maar gisteren en vandaag komt overal nieuwe voorraad binnen en morgen ligt het dan in de filialen.

Ook bericht gestuurd om te checken de mail naar het aldi hoofdkabtoor gestuurd.

Mij werd verteld ja er komt een levering deze week in de fillialen maar geen dag of datum

Ook bericht gestuurd om te checken de mail naar het aldi hoofdkabtoor gestuurd.

Mij werd verteld ja er komt een levering deze week in de fillialen maar geen dag of datum

Eerst zeiden ze allemaal maandag, maar het hoofdkantoor heeft t op woensdag gezet.

Vandaag opnieuw bij de Aldi geweest en alles was er weer, ik heb 1 vuurwerkpakket xxl meegenomen en 4 dozen ratellinten.
Alles was er weer!

10 pakken knetterlinten kunnen aanschaffen en 2 pak voetzoekersxxl voor overdag stookplezier. dat was bij de Aldi apeldoorn in de heeze

Bij Aldi Wapenrustlaan in Apeldoorn lag alles er weer, alleen de ratelinten waren op.
Ik had gelukkig even met het hoofdkantoor gebeld met de vraag of ze een pakje ratellinten en een pakje grondbloemen apart wouden leggen, dus heb deze nu ook binnen :D
Heb meteen even een pakje XXL Voetzoekers gehaald om te testen :)

Heb net even 2 van die XXL Voetzoekers getest, de eerste gaf kort een rode vlam en vloog daarna in de fik en die tweede was erg goed :)

Vanochtend om 10.30 langs de Aldi in Leiden geweest maar daar lag helemaal niks meer behalve de veiligheid pakketjes :(

Vanochtend om 10.30 langs de Aldi in Leiden geweest maar daar lag helemaal niks meer behalve de veiligheid pakketjes :(

Gewoon blijven proberen! Bij ons was het ook op dag één uitverkocht (gelukkig stond ik er toen de winkel openging ^.^), maar het wordt weer bijgevuld. Bij ons filiaal krijgen ze drie keer vuurwerk binnen.

hier weer 3 maal een leeg schap aangetroffen... kan alleen na werk dus vrees het ergste volgende week i.v.m. schoolvakanties:(

Back
Bovenaan