Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik Heb ook een paar dingen net gehaald. Viel mij op dat praktisch alles er nog lag hier in driebergen.
Bekijk bijlage 30456
Vind t toch wel raar, dat je overal in de media enz. hoort dat iedereen tegen vuurwerk is, maar dat t vervolgens bij openingstijd van Aldi rijendik voor de deur staat om categorie 1 vuurwerk in te slaan![]()
Vind t toch wel raar, dat je overal in de media enz. hoort dat iedereen tegen vuurwerk is, maar dat t vervolgens bij openingstijd van Aldi rijendik voor de deur staat om categorie 1 vuurwerk in te slaan![]()
Klopt en dan ook te bedenken dat sommige producten zoals grodnbloemen duurder zijn dan bij de vuurwerkdealer. Bij alle vijf de dealers in mijn omgeving zijn de grondbloemen goedkoper dan bij de Aldi. (2 euro voor 100 bij de dealers en bij Aldi voor 80 2,95 euro).Nu weet ik waarom het voor mij uitverkocht was allemaal ! Als ik zie wat iedereen meeneemt soort al you can eat verhaal
Bizar, alles wat er gister lag was nu net op :o Hoezo vuurwerk leeft niet meer...