Aldi Nederland

Mooi om nu al jongens op straat met knetterballen en gillende keukenmeiden bezig te zien :)

Knetterlinten waren hier ook als eerste uitverkocht

Even voor de mensen die misgrijpen. Daar kan Aldi niks aan doen. Ze mogen niet meer dan 200kg op voorraad hebben en dat is zo op.

Er komen nog wel 2 leveringen van ongeveer 150 en 75 kg.

Vanochend met me broertje van knetterballen en lint 8 pakken en fontijnen mix.
Net ff snel melk halen toch kijken alles op alleen nog sterretjes veiligheidspakket en xxl kneterballen.
Toch maar een pakje xxl knetterballen megenomen.
Net 1 afgestoken met ze kleinere variant man man man wat een wolk aan knetter
Die xxl

Vind t toch wel raar, dat je overal in de media enz. hoort dat iedereen tegen vuurwerk is, maar dat t vervolgens bij openingstijd van Aldi rijendik voor de deur staat om categorie 1 vuurwerk in te slaan :p

Vind t toch wel raar, dat je overal in de media enz. hoort dat iedereen tegen vuurwerk is, maar dat t vervolgens bij openingstijd van Aldi rijendik voor de deur staat om categorie 1 vuurwerk in te slaan :p

ja precies, blijkbaar is er toch genoeg animo voor vuurwerk.

Vaak gaat het om kleine groepen mensen met al die peilingen en daar baseren ze dan de cijfers op lekker betrouwbaar.Als je naar het aantal meldingen kijkt van die pippo Arno dat waren 90.000 meldingen waarvan veel nep of meerdere door dezelfde persoon...maar oke laten we van die 90.000 uitgaan dan hebben we het over 0,5% van de bevolking ongeveer die zitten te zeiken en de rest hoor je niet.Het is net als met de zwarte pieten discussie dat is in feite ook maar een kleine groep maar die schreeuwen wel het hardst. :p

Nu weet ik waarom het voor mij uitverkocht was allemaal ! Als ik zie wat iedereen meeneemt soort al you can eat verhaal

Nu weet ik waarom het voor mij uitverkocht was allemaal ! Als ik zie wat iedereen meeneemt soort al you can eat verhaal
Klopt en dan ook te bedenken dat sommige producten zoals grodnbloemen duurder zijn dan bij de vuurwerkdealer. Bij alle vijf de dealers in mijn omgeving zijn de grondbloemen goedkoper dan bij de Aldi. (2 euro voor 100 bij de dealers en bij Aldi voor 80 2,95 euro).

Het is ook de hele setting he, van zoveel mogelijk grijpen want straks is het op... Dat werkt nou eenmaal bij consumenten.

Die xxl crackling ballen doen het goed trouewens. Komen flinke vonken vanaf. En de fonteintjes zijn erg goed voor het geld! Vooral die langwerpige :)

Prijs/kwaliteit van de fonteinenmix is erg goed inderdaad.Zeker als je kijkt wat knetterkegels los kosten. :)

Ah, hier is het aldi topic. :p Vind de xxl wat tegenvallen. Maar wel leuk. 86 euro armer. Maar een hoop vuurwerk rijker. :p

Klopt zelfs opa s waren aan het graaien hier.
En de kakkers stonden ook vooraan.
Mooi om te zien opa en oma denk voor de kleinkinderen of mischien is opa wel een freak

Hier was het nog best wel rustig. Opvallend was dat het xxl pakket was uitverkocht en dat er nog een hele stapel knetterballen en ratellint en lag.

Back
Bovenaan