Aldi Nederland

Ik had vorige week aardig de schurft er in toen ik las, dat het vuurwerk bij de Aldi al op een woensdag in de schappen lag en niet op zaterdag.
Want ik had vandaag BHV herhaling en ik was pas om 16:00 uur klaar.

Maar toch, zenuwachtig als een klein jochie in de wagen richting de Aldi in Beneden Leeuwen, ja binnendoor.
Daar lag nog meer dan genoeg, dus even 2 fonteinen pakketten ingeslagen met wat crackling ballen en voetzoekers.
Prima weer en ik heb stiekem al spijt dat ik niet de crackling ballen XXL heb ingeslagen.

Die xxl ballen zijn toch wel toppertjes. In het donker... mooi effect. Ik had maar 1 doosje. Dat word weer een ritje. :bonk:

Tis jammer dat aldi niet tot aan de drie dol dwazen dagen leveringen krijgt.

Loopt zeer goed.
Ouders nemen vaak nog wat boodschappen mee.
Jongeren wat snoep en energy blikjes

Dus eigelijk best goed voor je omzet

na werk langs Aldi hoogvliet gereden (17:30) op de sterretjes en 1 pakje xxl knetterballen alles op , grr.

knetterballen maar gelaten voor iemand die jonger is..

wel de folder van volgende week meegenomen, woensdag komt er weer een lading, volgens de folder alleen xxl sierpakketten , xxl pakket en fontijnen pakket, helaas geen knetterballen/grondbloemen/ratellinten.

zo veel anders is de Lidl waar hier de schappen nog vol liggen... Lidl volgend jaar ook maar knetterlinten etc gaan verkopen?

Filmpjes van de twee grotere fonteintjes uit het fonteinenpakket. Verbazingwekkend wat er nog uit die kleine dingetjes komt. Mooi spul voor dat geld hoor.

Filmpjes van de twee grotere fonteintjes uit het fonteinenpakket. Verbazingwekkend wat er nog uit die kleine dingetjes komt. Mooi spul voor dat geld hoor.

Zeker mooi spul voor het geld, ik zou zeggen dat deze fonteintjes niet onderdoen voor de cat. 2 fonteintjes uit meterpakketten en dergelijke.

na werk langs Aldi hoogvliet gereden (17:30) op de sterretjes en 1 pakje xxl knetterballen alles op , grr.

knetterballen maar gelaten voor iemand die jonger is..

wel de folder van volgende week meegenomen, woensdag komt er weer een lading, volgens de folder alleen xxl sierpakketten , xxl pakket en fontijnen pakket, helaas geen knetterballen/grondbloemen/ratellinten.

zo veel anders is de Lidl waar hier de schappen nog vol liggen... Lidl volgend jaar ook maar knetterlinten etc gaan verkopen?

Ik hoop dat dat een foutje is, want kan nergens meer ratellinten vinden :cry:

Ook ik ben er vandaag op uit gegaan. In Zoetermeer Dorpsstraat hadden ze om 14:30 alles nog, behalve de ratellinten. In Oosterheem was rond 15:0 bijna alles al op, helemaal leeggeroofd, hier en daar lagen nog wat zielige doosjes in de lege rekken.

Zelf ben ik redelijk geslaagd, al aas ik nog wel op die ratellinten!

Over de fonteinenmix: de knetterfontein lijkt minder hard te knetteren dan die van voorgaande jaren. De powerfontein heeft daarentegen wél snoeiharde, scherpe knetters.

Voor de rest heb ik van alles wat getest uit het vuurwerkpakket XXL en het fonteinenpakket, en alles is nog net zo goed als vorig jaar. De ratellinten uit het XXL pakketje leken zelfs net iets scherper!

Vanavond met de kleine man ook paar fonteintjes gestoken van de aldi, weer heerlijk die kruit lucht, de buurman was er alleen niet blij mee, maar die gaat met oud en nieuw wat mee maken, zijn nieuwe bewoners weet gelijk hoe ze over vuurwerk denken.

Net even de folder nagekeken, staan inderdaad alleen pakketjes in, maar links onderin staat: 'Kijk op www.aldi.nl voor al het vuurwerk. Wat ik begrepen heb komt het maandag binnen en dan ligt het woensdag in de winkel, dus als je geluk heb kan je maandag aan het einde van de dag al wat halen :)

Heeft iemand die voetzoekers al getest? :)

Het blijft toch bizar die run op cat.1 bij de Aldi!!! :p In 1-2 dagen dat het er ligt nagenoeg alles foetsie! Het zag er dan ook erg goed uit! Veel en goed voor een betaalbare prijs! Dan maar weer naar Intratuin, 6 knetterballen 1,50 euro.... :shocked: !!

Back
Bovenaan