A fistful of Gold 72s

Zo staat er ook een nieuw Luypaers boxje op planet. 72 shots, mixed shape, 159 euro 50. Ook dit foutje in een ander jasje?:bonk:

Zo staat er ook een nieuw Luypaers boxje op planet. 72 shots, mixed shape, 159 euro 50. Ook dit foutje in een ander jasje?:bonk:
Lol, denk dat er echt goudstof in zit, zo heel geweldig boxje is dit niet eens, belachelijke prijs maar tja dat krijg je blijkbaar als je Lesli Funke in handen geeft. Ze hadden het als paradepaardje en lokkertje kunnen gebruiken maar gebruiken het als geldkoetje.

Lol, denk dat er echt goudstof in zit, zo heel geweldig boxje is dit niet eens, belachelijke prijs maar tja dat krijg je blijkbaar als je Lesli Funke in handen geeft. Ze hadden het als paradepaardje en lokkertje kunnen gebruiken maar gebruiken het als geldkoetje.

Is die samenwerking exclusief voor de NL-markt, of komt Funke in België en Duitsland ook onder de paraplu van Lesli?

Tja; Lesli/Original,zena/Funke, en als buitenstaander krijg ik er nauwelijks hoogte van. Geen idee of en in hoeverre Funke zelf importeert voor regio's, denk dat ie daarvoor ook gebruik van andermans logistiek maakt.

Distributie is dan weer een ander punt, die valt sws binnen NL duidelijk onder Lesli, BE onder Original...en daar zul je vast prijsverschil door krijgen niettemin door diverse wetgeving/kosten in diverse landen.

Insiders zullen het beter weten.

Ik ben benieuwd of het daadwerkelijk 160 euro gaat zijn. Bijna een verdubbeling tov duitsland, tja 1.3 of 1.4 zou dat verschil niet alleen kunnen verklaren. Met zulke verschillen is Duitsland een zeer aantrekkelijk alternatief.

Ik zie deze box nog nergens staan op planet. Ligt dat aan mij of???

Dat klopt. De officiële info van de nieuwe Funke-artikelen zoals afbeelding, video en specs zijn nog niet binnen bij Lesli. Daarom staan de nieuwe artikelen nog nergens op sites, niet op Vuurwerkplanet maar ook niet op de eigen sites van Funke NL Dealers zoals de onze. De verwachting is dat "...deze info binnenkort volgt en daarna snel de artikelen incl. afbeelding en video beschikbaar zal komen..." aldus Lesli.

160 euro:D:D In duitsland staat ie voor 90 euro. En dan maar gek vinden dat iedereen naar duitsland gaat.

Heb hem nou wel een paar keer bekeken en vind het geen verkeerde box. Deze komt wel op de lijst erbij.

mischien een domme vraag, maar zit er dan nog verschil kwa uitwerking in de 1.3 en 1.4 versie, kwa hardere burst ofzo? bredere boeketten etc.

ik heb net effe gekeken bij mijn lokale vuurwerkplanet-dealer. Inderdaad, voor de belachelijke prijs van 159,95€ staat deze te koop. Ben blij dat ik in Duitsland 1 voor 90 euro :D:D heb kunnen kopen. Het moet niet zotter worden in Nederland. Duitsland is dus een goede optie.

ik heb net effe gekeken bij mijn lokale vuurwerkplanet-dealer. Inderdaad, voor de belachelijke prijs van 159,95€ staat deze te koop. Ben blij dat ik in Duitsland 1 voor 90 euro :D:D heb kunnen kopen. Het moet niet zotter worden in Nederland. Duitsland is dus een goede optie.

Voor 90 euro zou ik 'm ook nog wel kopen, dat is dan 45 euro per cake. Maar meer ook niet. Wat betreft hier, ja je krijgt er wel gratis vuurwerk bij, wel eerlijk vermelden he? :P haha

Back
Bovenaan