Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lol, denk dat er echt goudstof in zit, zo heel geweldig boxje is dit niet eens, belachelijke prijs maar tja dat krijg je blijkbaar als je Lesli Funke in handen geeft. Ze hadden het als paradepaardje en lokkertje kunnen gebruiken maar gebruiken het als geldkoetje.Zo staat er ook een nieuw Luypaers boxje op planet. 72 shots, mixed shape, 159 euro 50. Ook dit foutje in een ander jasje?![]()
Oef dat is me teveel
Lol, denk dat er echt goudstof in zit, zo heel geweldig boxje is dit niet eens, belachelijke prijs maar tja dat krijg je blijkbaar als je Lesli Funke in handen geeft. Ze hadden het als paradepaardje en lokkertje kunnen gebruiken maar gebruiken het als geldkoetje.
Ik zie deze box nog nergens staan op planet. Ligt dat aan mij of???
Er zit geen verschil in de uitwerking, de 1.4 versie bevat enkel een kooi.mischien een domme vraag, maar zit er dan nog verschil kwa uitwerking in de 1.3 en 1.4 versie, kwa hardere burst ofzo? bredere boeketten etc.
mischien een domme vraag, maar zit er dan nog verschil kwa uitwerking in de 1.3 en 1.4 versie, kwa hardere burst ofzo? bredere boeketten etc.
Er zit geen verschil in de uitwerking, de 1.4 versie bevat enkel een kooi.
ik heb net effe gekeken bij mijn lokale vuurwerkplanet-dealer. Inderdaad, voor de belachelijke prijs van 159,95€ staat deze te koop. Ben blij dat ik in Duitsland 1 voor 90 euroheb kunnen kopen. Het moet niet zotter worden in Nederland. Duitsland is dus een goede optie.