A fistful of Gold 72s

kijk naar de prijs bij magnum silvester mainframe vorig jaar 169,- aankomend jaar 30% duurder in de actie advies prijs 239 euro

160 euro 1 kilo kruit en 72 shots. Als dit het nieuw normaal wordt dan houdt het voor mij op. Bizar dat het in duitsland voor 90 te vinden is.

Tja als niemand meer koopt bloedt de traditie vanzelf dood.
Misschien moet er een apart topic komen over de prijzen, dan kunnen de producten gewoon op inhoud beoordeeld worden.

Met deze prijs is het inderdaad een Fistful of gold, wat dat betreft doet hij zijn naam eer aan :p

Hahaha zoals al eerder gezegd zo draait de traditie zichzelf wel de nek om op termijn.

En ja ik weet dat alle kosten worden doorberekend en alles duurder word.

Op andere sites staan zo voor 89,-. Goed kijken en je kan hem voor een prima prijs krijgen.

Lijkt haast een fout in de prijslijst. Ik heb er al vragen over gesteld bij de Importeur. Even afwachten op hun reactie.

By xpyro staat hij voor 99 op voorraad en dat zijn geen koekebakkers dus ik ben reuze benieuwd wie wie nu voor de gek aan het houden is. Geef ze we even de tijd om een goeie smoes te verzinnen ;)

By xpyro staat hij voor 99 op voorraad en dat zijn geen koekebakkers dus ik ben reuze benieuwd wie wie nu voor de gek aan het houden is. Geef ze we even de tijd om een goeie smoes te verzinnen ;)

Xpyro Funke A Fistful Of Gold 72-Schuss [Batch 2020] de batch zal al zeker een deel van het verschil zijn..

Lijkt haast een fout in de prijslijst. Ik heb er al vragen over gesteld bij de Importeur. Even afwachten op hun reactie.

Ik begrijp wat je bedoelt, het zou ook met het land te maken kunnen hebben waar het aangeboden wordt? Geen idee hoever prijsafspraken gaan tegenwoordig.

160 euro 1 kilo kruit en 72 shots. Als dit het nieuw normaal wordt dan houdt het voor mij op. Bizar dat het in duitsland voor 90 te vinden is.

Prijsstijgingen in deze tijd zijn normaal, maar dit verschil in prijs tussen DE / NL is knettergek.

Met deze prijs is het inderdaad een Fistful of gold, wat dat betreft doet hij zijn naam eer aan :p

Een vuist vol goud is op dit moment meer waard dan €160,-. :p Dit is meer "A fistful bullshit". :D

Volgens mij geen prijsfout. De 72 shots chilean guinea van Luypaers wordt bij vuurwerkplanet ook voor 160 aangeboden.

Back
Bovenaan