A fistful of Gold 72s

Ik vond deze boven verwachting goed presteren, zeker gezien de weersomstandigheden. Goede burst en grote effecten met het typische Funke goud dat lang doorbrand en bijna tot op de grond komt, in combinatie met heldere kleuren.
De adviesprijs is te hoog, maar als je hem tussen de €100 en €130 kan scoren vind ik het hem dat waard.

Word genieten dit jaar want heb hem voor een redelijk zacht prijsje op de kop kunnen tikken. Heb hem 2 avonden achter elkaar geschoten op de Zwarte cross en was erg onder de indruk van dat goud dus moest hem halen..mits schappelijk en dat is gelukt.

Ook hier de film maar even neerzetten:

Filmpje van afgelopen jaar toen ik er 3 van tegelijk heb mogen aanschouwen toen ik daar hielp met de opbouw van de shows.

Eerst 18 seconden is het laatste stuk van 3x Black Panther dan van 18 tot ongeveer 1 minuut zie je 3x de Chilean Guinea daarna 3x de Fistfull of Gold van Funke tot 1:45

Belangrijk detail, de cakes staan hier op hoogwerkers op zo'n 10 meter hoogte dus in de straat een als het goed is beter beeld.

Kwartslagje scheef geschoten, daardoor sta ik in de video tegen de zijkant van de V en W vormen aan te kijken. Foutje onder invloed van ethanol zal ik maar zeggen. Ook niet erg stabiel gefilmd merk ik. Filmpje is niet van afgelopen jaarwisseling, toen waaide het weer eens erg hard. Besteld voor 129,50 op 27 december 2023 en een dag later afgehaald in Den Bosch bij een bekend tuincentrum.

Hangtijd, spreiding en de grootte van de effecten vond ik fantastisch. Weinig schoten en kruit voor dat geld, maar wilde per se een Fünke blokje geschoten hebben. Was het in mijn ogen zeker waard.

Bijlagen

• Screenshot_20241224_145337_Gallery.jpg
    Screenshot_20241224_145337_Gallery.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan