A fistful of Gold 72s

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk met het gratis vuurwerk :D. En die 90 euro is mijn topprijs, vind zelf 1,25€ per shot wel het maximale.

Ga er maar wel vanuit dat de burst van de 1.4 een stuk harder zal zijn dan de 1.3

Andersom dan :) Verschil is dat de 1.4G versie ( voor de Duitse markt ) maximaal 5% burst mag bevatten per tube, wat in dit geval dus maximaal +- 0.7 gram flash zou betekenen. Bij de 1.3G versie ( waar in NL een kooi omheen komt waardoor het weer 1.4G wordt, leuk he al die afwijkende regels.. ) mag er maximaal 2 gram flash in per tube. Dus dat is een behoorlijk verschil.

Waarom ze in Duitsland liever 1.4G hebben is vanwege de veel soepelere regels voor die gevarenklasse. En Funke zoekt het maximale op waardoor de effecten alsnog goed kunnen uitvallen. Maar 1.3G is wel overduidelijk indrukwekkender en zorgt voor de spreiding die een effect nodig heeft ( op 'stille' effecten na natuurlijk ).

ik vind deze bak maar een ass full of fists. ga hier never nooit zon bedrag voor neertellen....

ik heb net effe gekeken bij mijn lokale vuurwerkplanet-dealer. Inderdaad, voor de belachelijke prijs van 159,95€ staat deze te koop. Ben blij dat ik in Duitsland 1 voor 90 euro :D:D heb kunnen kopen. Het moet niet zotter worden in Nederland. Duitsland is dus een goede optie.

waar in duitsland?

Gisteren bij mijn 2e bestelling heb ik alsnog de Fistful of Gold gekregen. Perfect afgehandeld door de medewerkers van Vuurwerkduitsland.com. Een dikke pluim.:D:D

toppertje , wel prijzig , misschien wat te prijzig voor het aantal shots .
boeketten tot de ( bijna ) de grond !

tegenvaller zeker mede door de prijs , ik zeg niet dat hij slecht is prachtige box wat we van funke kennen maar voor de prijs zeker betere boxen te vinden , persoonlijk zou ik er niet meer dan 80 euro voor betalen

klapte op meter of 4/5 uit elkaar. hoger kwam het niet(door de wind)was meer aan het kijken of het allemaal wel goed ging dan dat ik er van genoten heb.

Back
Bovenaan