Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoals gebruikelijk een goeie demo, en als je Zena en Royal in de collectie hebt dan is niet alleen maar de finale leuk.
Toevallig (?) waren de New Moon en de Crackling Chry 2.0 direct na elkaar geprogrammeerd, en helaas moet ik zeggen dat de laatste me beter beviel dan de eerste. Beter daarvan een kartonnetje kunnen nemen! Spijt...
De New Moon 2014 schiet weliswaar wat breder dan de Crackling Chry, maar de laatste geeft een meer gevulde lucht en heeft met zijn rode tails net iets meer in huis. Mooi ding!
Verder was ik zeer gecharmeerd van de It's Mine, die het in de straat zeker heel goed zal doen, en van de Golden Box, die ik persoonlijk zelfs beter vind dan de Triumph.
Maar anno 2014 is er denk ik geen cake die kan tippen aan de Sky Palms, die bij iedere demo tot nu toe wel de show steelt!
De finale was ook lekker! Was op muziek, tenminste in het begin hoorde ik Van Halen. Maar dat duurde niet lang omdat het vuurwerk de muziek volledig overstemde.![]()
Was een erg mooie show! Bedankt!
Weet iemand hoe die zware dreunen in de finale gemaakt werden?
Het leek wel carbid.
Die doffe dreunen kwamen van die mines,maar die explosie was een cake die volledig uit elkaar klapte.
weet niet waar jij je cakes koopt?
maar leek mij toch echt eerder op een mine die bleef hangen![]()
Was het trouwens een legale mine die op de grond uitelkaar klapte?
weet niet waar jij je cakes koopt?
maar leek mij toch echt eerder op een mine die bleef hangen![]()
Ik heb toch niet alles fout mag ik hopen haha
Ik dacht zelf ook een mine, en ik dacht dat Rob dat ook riep.. maar ach ik hoor wel meer dingen![]()