Torrr
VWC lid
Hij kwam wel mooi uit op de muziek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hij kwam wel mooi uit op de muziek![]()
Bedankt voor je mening, Jan! Eigenlijk alleen maar slecht nieuws voor mij. Ik ben dit jaar ook voor de New Moon gegaan. Is deze echt helemaal verpest of is het nog steeds een goede cake (meenemend dat 'ie zo'n 10 euro goedkoper is dan de Crackling Chry 2.0 als de korting wordt meegerekend).
Voor de rest nog meer slecht nieuws omdat ik op het randje zit om de combideal van de Triumph en de Golden Box te bestellen terwijl het budget al meer dan op is. Dit maakt het alleen maar moeilijker om in te houden!
Ik heb toch niet alles fout mag ik hopen haha
Ik dacht zelf ook een mine, en ik dacht dat Rob dat ook riep.. maar ach ik hoor wel meer dingen![]()
Kef, ik Het was een Sky Palms wat uitelkaar klapte incl. een schietkist van 2k die volledig nu aan diggelen ligt.( sorry Jozef )
Kef, ik Het was een Sky Palms wat uitelkaar klapte incl. een schietkist van 2k die volledig nu aan diggelen ligt.( sorry Jozef )
En wanneer zijn deze speciale Rowy Sky palms te bestellen?![]()
Haha mooi spul om mee te steppen in je finale...