[14-12-2014] Demo Rowy vuurwerk

Ik weet het beetje laat, maar heeft er nog iemand een plekkie in de auto vanuit omgeving Veenendaal die kant op?

Naamkaartjes niet nodig! Alle leden van vuurwerkcrew forum zijn lelijke mensen, dus makkelijk te herkennen!

Tot vanavond allen!

Ik neem aan dat je alleen over je zelf praat :bonk:

Wat is de weesrverwachting eigenlijk voor vanavond ? Hopelijk droog, geen wind en rond de 20 graden ... :cool:

Ik neem aan dat je alleen over je zelf praat :bonk:

Wat is de weesrverwachting eigenlijk voor vanavond ? Hopelijk droog, geen wind en rond de 20 graden ... :cool:

ik had begrepen dat mooie mensen met jou mee rijden vanavond :p

Zie jullie straks ! Heb er zin in :D

Spreek voor jezelf hahaha, er lopen inderdaad een hoop lelijke forum leden rond, maar dat geld niet voor iedereen die hier vanavond zal zijn

Naamkaartjes niet nodig! Alle leden van vuurwerkcrew forum zijn lelijke mensen, dus makkelijk te herkennen!

Tot vanavond allen!

HEEEELPPPPP!!!!! Kan iemand mij ontvoeren? Mijn vriendin wil niet dat ik vanavond ga, omdat ik gister en eergister ook al naar een demo ben geweest!!!! HEELLPPP :wink:

sorry als ik dat eerder had gehoord dan wel of je moet nu zsm naar baarn carpool toe komen heb je een kans

Rowy. Volgende keer even beter communiceren in de wijk hoor. Zooooo zielig voor de hondjes :rolleyes:

15r0cut.jpg

2uemn8k.jpg

2u9lrva.jpg

:frusty:

Back
Bovenaan