[14-12-2014] Demo Rowy vuurwerk

Was bruut ouwe vol gas die finale echt van genoten.:thumbsup:
Weer wat freaks gezien en gesproken al met al geslaagde avond.

Heerlijk jongens, ik was er wel niet bij... Maar op het moment van de finale was ik toevallig buiten (in danswijk ). En zelfs daar hoorde ik de finale ...:D

Zoals gebruikelijk een goeie demo, en als je Zena en Royal in de collectie hebt dan is niet alleen maar de finale leuk.
Toevallig (?) waren de New Moon en de Crackling Chry 2.0 direct na elkaar geprogrammeerd, en helaas moet ik zeggen dat de laatste me beter beviel dan de eerste. Beter daarvan een kartonnetje kunnen nemen! Spijt...
De New Moon 2014 schiet weliswaar wat breder dan de Crackling Chry, maar de laatste geeft een meer gevulde lucht en heeft met zijn rode tails net iets meer in huis. Mooi ding!
Verder was ik zeer gecharmeerd van de It's Mine, die het in de straat zeker heel goed zal doen, en van de Golden Box, die ik persoonlijk zelfs beter vind dan de Triumph.
Maar anno 2014 is er denk ik geen cake die kan tippen aan de Sky Palms, die bij iedere demo tot nu toe wel de show steelt!

De finale was ook lekker! Was op muziek, tenminste in het begin hoorde ik Van Halen. Maar dat duurde niet lang omdat het vuurwerk de muziek volledig overstemde. :)

Zoals gebruikelijk een goeie demo, en als je Zena en Royal in de collectie hebt dan is niet alleen maar de finale leuk.
Toevallig (?) waren de New Moon en de Crackling Chry 2.0 direct na elkaar geprogrammeerd, en helaas moet ik zeggen dat de laatste me beter beviel dan de eerste. Beter daarvan een kartonnetje kunnen nemen! Spijt...
De New Moon 2014 schiet weliswaar wat breder dan de Crackling Chry, maar de laatste geeft een meer gevulde lucht en heeft met zijn rode tails net iets meer in huis. Mooi ding!
Verder was ik zeer gecharmeerd van de It's Mine, die het in de straat zeker heel goed zal doen, en van de Golden Box, die ik persoonlijk zelfs beter vind dan de Triumph.
Maar anno 2014 is er denk ik geen cake die kan tippen aan de Sky Palms, die bij iedere demo tot nu toe wel de show steelt!

De finale was ook lekker! Was op muziek, tenminste in het begin hoorde ik Van Halen. Maar dat duurde niet lang omdat het vuurwerk de muziek volledig overstemde. :)

Bedankt voor je mening, Jan! Eigenlijk alleen maar slecht nieuws voor mij. Ik ben dit jaar ook voor de New Moon gegaan. Is deze echt helemaal verpest of is het nog steeds een goede cake (meenemend dat 'ie zo'n 10 euro goedkoper is dan de Crackling Chry 2.0 als de korting wordt meegerekend).

Voor de rest nog meer slecht nieuws omdat ik op het randje zit om de combideal van de Triumph en de Golden Box te bestellen terwijl het budget al meer dan op is. Dit maakt het alleen maar moeilijker om in te houden!

Was een erg mooie show! Bedankt!

Weet iemand hoe die zware dreunen in de finale gemaakt werden?
Het leek wel carbid.

Volgens mij klapte de cake uit elkaar, kunnen jullie je dat verhaal van hilversum nog herinneren?
Dat in hilversum was na verhalen een 2" wat uit elkaar klapte en de schade veroorzaakte. Dan geloof ik nu best wel dat dit een legale cake was wat gewoon mis ging. Was wel een beste klap zeg..:p

Ik heb toch niet alles fout mag ik hopen haha :p

Ik dacht zelf ook een mine, en ik dacht dat Rob dat ook riep.. maar ach ik hoor wel meer dingen :bonk:

Haha nee maar van die new moon kan je toch wel is gelijk hebben hoor...maar vind het zo vreemd
zoals ik hem voor me zie was die veel indrukwekkender dan wat we gister zagen.

Back
Bovenaan