Momenteel net terug uit duitsland, dus dacht zal hier maar reageren. Er wordt hier continu gesproken van het niet werken van een kortingssysteem.. Functioneel werkt het kortingssysteem volledig en is die klaar. Alleen ik vul pas kortingsregels in, zodra ajo mij daar opdracht toe geeft. Momenteel heeft die dat alleen nog voor wolff gedaan, dus deze is dan ook ingevuld. ik heb nooit gezegd dat op alle producten dit jaar 30% komt, dus vragen waarom op de rest van de producten die 30% nog niet zit, is niet goed lezen. ik heb gezegd dat de korting per leverancier dit jaar verschilt. Zodra ajo weet hoeveel die op andere lijnen wil geven, maakt hij mij dit kenbaar en vul ik het in.
Dat andere winkels hun korting sluiten op 1 december is niet ons probleem... Als jij een bankstel ergens koopt, kan die ook bijvoorbeeld 3 weken later ergens anders in de aanbieding zijn... Dan heb je ook gewoon pech. Zo werkt het bij vuurwerk ook. Momenteel wordt het gezien alsof je als winkel voor 1 december open moet wezen, omdat de freaks daar "recht" op hebben. Zo werken wij bij kuiper niet... en dat heb ik laatst ook al is gezegd. Dus als je bang bent dat je een korting misloopt, moet je het vooral in de aanbieding kopen bij de andere verkoper. Als het dan zometeen goedkoper is bij ons, heb je dus mis gegokt.
Ajo is momenteel ook druk met sinterklaas / kerst en moet tussen door ook vuurwerk doen. Hij heeft laatst een hoop offertes de deur uit gedaan. en heeft nu een lijst met alle kortingen per product voor offertes.
Wij hanteren de zelfde prijzen voor zowel consumenten als freaks. Wij hebben dan ook geen speciale freaksite of freak acties. Wel kan je bij ons als je voor meer als 400 euro besteld gewoon een offerte opvragen. Ajo berekent dan de prijs op basis van marge op de producten. Momenteel zit in de ogen van de freak op alles 50% marge. Dat is niet zo... op een heavy 16 en dergelijke zit veel minder. Dan is het logisch dat je daarop geen 50% korting kan geven.