Vuurwerkbieb
VWC lid
Weet ik toch, je stond tenslotte naast mij![]()
Huh naast mij? Stond jij naast Stefan dan?
Ik was die gek die vlak voor de finale nog ff snel naar achteren liep om alles beter in beeld te krijgen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet ik toch, je stond tenslotte naast mij![]()
Huh naast mij? Stond jij naast Stefan dan?
Ik was die gek die vlak voor de finale nog ff snel naar achteren liep om alles beter in beeld te krijgen![]()
Ja klopt, Rob komt overal vanuit Leeuwarden haha
Vorige week heb ik je vragen gesteld en feedback gegeven op de manier waarin kleuren tot zijn recht komen in jouw filmpjes. Met name tot de kleur blauw. Ik ben ook bij de demo geweest en kan de instellingen van jouw filmpjes nu beter begrijpen door het filmpje van de SoP opgenomen bij de demo van de vuurwerkhal.
Het blijft inderaad een dilemma om de juist kleurinstellingen te vinden en afstemming te bereiken wat betreft scherpte.
Bij deze wil ik mij alsnog verontschuldigen als mijn feedback van vorige week een verkeerde indruk gaf.
Feedback is alleen maar goed. Maar vind je de kleuren nu goed of niet bij de SOP
Bij de RVH demo heb ik alles gefilmd op automatische stand : zowel kleur als focus. Ik ben er zelf eigenlijk best tevreden over. maar het blijft altijd een compromis.
En Torr, ik denk dat ik alweer weet wie je bent![]()
Alle kleuren behalve blauw komen goed in beeld, maar dat heb ik meegenomen in mijn beoordeling van de kleur. Wil je blauw echt goed in beeld hebbe, dan kom je al snel uit bij filmen op automatisch. Aangezien dit manueel gefilmd is, vind ik het nog redelijk. In jouw filmpje zie je de blauwe sterren nog enigszins, terwijl het blauw op andere filmpjes (vrijwel) niet te zien zijn.
Je rood-wit combinatie komt met deze filminstelling uitermate goed uit de verf.
![]()
kijk je alles wel op 1080p stand? Dan zie je het blauw ook best wel hoor
maar bedankt wederom voor je feedback. Ennuh dit was niet manueel gefilmd, maar op de stand: Neonlicht.
En om on topic te blijven: geen verkeerde cake dit, lekkere rambak met mooie grote effecten
Net ff van alle producten waar ik het van kon vinden de datum nagelopen. De SoP spant wel de kroon met 2007.
Verder ook nog wat oud spul uit 2008 (battle bijv.)
Niet druk om maken, ze hebben dan een paar jaar kunnen drogen dus effecten zullen mischien wel beter uit de verf komen dan uit een exemplaar van dit jaar.
Tnx, maar ik maak me ook niet drukVerbaasde me er alleen over dat een topper zo lang is blijven staan.