The Great Wall [Compound]

Ook prachtig, een flinke variatie met toch veel herkenbare effecten in deze lijn.
Baalde dat deze uitverkocht was, maar het is ook een box die zoveel meer tot zijn recht komt zonder die harde wind.
Deze blijft hoog op mijn wishlist staan hoor, bedankt voor de videos.

Ik wil hem nog eens schieten, hopelijk met minder wind. Deze en de Riakeo Beauty hebben mij ervan overtuigd om dit jaar meer van de grotere Riakeo compounds aan te schaffen.

Wat denk je, hoe prachtig het zou uitzien wanneer er nagenoeg geen wind zal zijn? Alleen dan pas komt 'ie goed tot z'n recht. Dit jaar koop ik deze, samen met de Triple Melody, Peking Opera 8, Elegance, Peking Opera 100, Tsunami en wie weet wat nog meer, maar deze bakken wil ik sowieso hebben.. dus heb nog wel even om te sparen. :)

Ps. Als iemand van Knalpaleis dit leest, kom maar op met RIAKEO en die 25% korting in november! :D

Het is wel een bak die alle moois uit de andere Riakeo bakkies samenbrengt. Dat kan een voordeel zijn, hoef je de rest niet te kopen, of een nadeel, want weinig eigens behalve dat laatste salvo met blink horsetail pistils. Daar mogen ze meer mee doen.

Back
Bovenaan