Iro Kin Beauty [Compound]

De pistils zijn compleet anders dan de dahlia's in de Ceown. En dit is meer fairy dust gold dan brocade. In mijn ogen heel andere boxen. Deze exclusiever en meer om de schoonheid, de Insane Crown Bomber meer geweld en baden in het goud :p

Werd afgelopen jaar aangeboden voor 165 in NL. Dat was het goedkoopste waarvoor ik hem gezien had. Maar ook met zo’n prijs laten staan. Moet max €150 kosten. 100 shots 1.2” is dat toch wel m’n max en al absurd genoeg ondanks de tijden een beetje veranderd zijn.

Hierbij de video!.
Helaas geen top camera op de telefoon, maar ik hoop dat het toch een goed beeld geeft.

Het eerste wat ik dacht toen ik jouw filmpje zag, waarvoor dank, en waar ik verder niemand over hoor: de overeenkomst met de productfilm is bijzonder groot!
Dat zien we niet veel, zeker bij Lesli niet.
En als het dan ook nog eens een product is dat tot de verbeelding spreekt, zoals deze doos, dan vind ik dat toch een compliment aan het adres van Lesli waard.
Wat dan weer teniet gedaan wordt door de prijs, dat wel.

Ik vind die 2e (vooral) en 4e cake niks bijzonders en erg afdoen aan de exclusiviteit van de rest. Ik zie die andere effecten wel in losse cakes te scoren. Gaat definitief van lijst af hier, of moet echt in uitverkoop komen.

Toch overstag gegaan en in de freak gekocht voor 170. Blijft een hoop geld, maar ik ben er erg blij mee. Nu hopen op een mooie, rustige O&N qua weer...

Hier ook in de pocket. Nu al zin in :handsup: Yup te duur, maar ik heb er even girlmath op losgelaten en als ik niet zoals elk jaar losse cakes die ik nooit afsteek bij mij bestelling koop, omdat het afhalen anders niet de moeite waard voelt, ben ik eigenlijk dus goedkoper uit al is dat ding knetter duur :p

Hier ook in de pocket. Nu al zin in :handsup: Yup te duur, maar ik heb er even girlmath op losgelaten en als ik niet zoals elk jaar losse cakes die ik nooit afsteek bij mij bestelling koop, omdat het afhalen anders niet de moeite waard voelt, ben ik eigenlijk dus goedkoper uit al is dat ding knetter duur :p

Hahaha mooie redenering, die ga ik onthouden!

Voor 150 euro bij Outlet gekocht bij de weekactie, lijkt me een prima deal. Nu hopen op niet te veel wind bij oud en nieuw :wink:

Live gezien op de demo van Lesli laatst en dit is wel een prachtige box. Daar stond echt een forse wind, maar nog presteerde hij mooi en in de finale met 4 of 5 tegelijk was ook echt indrukwekkend.
Zeker kostbaar, maar wel echt eentje die iedereen gaat onthouden van alles wat je wegstookt.

Mij te duur. De branche dwingt mij om kwalitatief minder goede spullen te kopen door de woekerprijzen die overal tegenwoordig gevraagd worden. Ik ben inmiddels van liefhebber van bijzondere spullen geswitched naar stoken tegen een normale prijs, puur kijkend naar wat ik per schot betaal. €1,25 per schot is mijn max en hoe mooi het product ook is, ik geef er niet meer aan uit dan dat.

Eens. Een 30mm 100sh 2kg zonder kooi mag gewoon niet boven de 125/130 euro advies komen en daarbij dus niet boven de 99 euro actie prijs.. ook niet in deze tijd en ongeacht welke fabriek.

Deze prijzen zijn en blijven niet in verhouding met de markt en dus concurrentie

Deze blijft mij bezig houden. Een grote hap uit het budget, maar hij is zo mooi. Hij moet er een keer komen.

Ik herken dat Arvid. Heel erg het gevoel dat ik hem ooit in ieder geval moet hebben gehad, maar toch altijd laten staan vanwege prijs.

Toch overstag gegaan, deze zit er bij dit jaar. Ondanks de belachelijke prijs. Enigszins kunnen goedpraten, had vorig jaar de Tomahawk voor iets meer, dus dan is deze bak gevoelsmatig veel beter te verantwoorden.
Kan niet wachten om hem te schieten!

Denk dat deze er dit jaar ondanks de bizarre prijs toch maar eens gaat komen. Wat mij betreft een van de allermooiste 100 shots bakken die er op dit moment te krijgen is op de Nederlandse markt. Dat nikishi goud gecombineerd met prachtig heldere kleuren.. wauw!

Back
Bovenaan