Iro Kin Beauty [Compound]

Ik zou ff wachten tot er meer binnen is van Riakeo. Hadden dergelijke effecten vorig jaar al, plus een stuk goedkoper. Lesli durft wel; min of meer hetzelfde importeren (dus geen tot nauwelijks ontwikkelingskosten) en een veel hogere prijs vragen :thumbsdown:

Zoals al eerder gezegd: dit is van VOLT! en dat is weer van Vuurwerktotaal (en nu dus van Lesli). Bijna alle Vuurwerktotaal-artikelen zijn sinds 2015 uit de vaste Chinese fabriek gekomen: HFF. Vuurwerktotaal heeft destijds nog een lijn onder die naam gebracht en nog steeds zijn er artikelen uit die lijn te krijgen. Tot op vandaag komen bijna alle Vuurwerktotaal-artikelen nog steeds uit diezelfde fabriek. Dus ook van VOLT!, Barely Legal, enz.

Deze zelfde fabriek heeft daarna (!!) Riakeo gelanceerd als nieuw merk voor de EU-markt. Riakeo is dus van HFF en daardoor is het logisch dat er artikelen op elkaar lijken. Dat zet het toch even in een ander perspectief, het is dus niet dat Lesli iets kopieert.

Dat zal best allemaal. Dit kost bij de zuiderburen €135,00: zelfde effecten, meer shots, meer shapes, meer effecten, zelfde fabriek, maar een importeur die niet graait:
https://m.youtube.com/watch?v=wSNeqER031Q&pp=ygUba3Jhd2FsbGlnIHJpYWtlbyBmaXJld29ya3Mg
:thumbsup:

Lekker kopen dan bij de zuiderburen als je die box hetzelfde vindt.
Ik zie een compleet andere box, met alleen aan het begin een paar Nishiki parels in zeer beperkt aantal kleuren, waarna een aantal standaard salvo’s en W Shape effecten. Je mist de schoonheid en exclusiviteit van de effecten van deze box kennelijk.

De naam van de topic klopt niet, er staat beaty ipv beauty. Just sayin, mocht er iemand specifiek naar deze box willen zoeken :D

Dat zal best allemaal. Dit kost bij de zuiderburen €135,00: zelfde effecten, meer shots, meer shapes, meer effecten, zelfde fabriek, maar een importeur die niet graait:
https://m.youtube.com/watch?v=wSNeqER031Q&pp=ygUba3Jhd2FsbGlnIHJpYWtlbyBmaXJld29ya3Mg
:thumbsup:

Die is grotendeels 25mm en deze volledig 30mm. Daarnaast vergelijk je een adviesprijs met een maximale LVC korting. In Nederland zal deze vast en zeker ook in diverse (freak)acties een stuk goedkoper te verkrijgen zijn. Ik wil absoluut niet ontkennen dat dit een prijzige box is maar dit is appels met peren vergeljken.

Lekker kopen dan bij de zuiderburen als je die box hetzelfde vindt.
Ik zie een compleet andere box, met alleen aan het begin een paar Nishiki parels in zeer beperkt aantal kleuren, waarna een aantal standaard salvo’s en W Shape effecten. Je mist de schoonheid en exclusiviteit van de effecten van deze box kennelijk.
Ik denk dat je mn post niet helemaal goed gelezen hebt. Ik had het over dezelfde effecten (niet over dezelfde box). En inderdaad, er zit ook 25mm tussen. En alleen het effect van de laatste cake zit er niet in van de Iro Kin Beauty, maar voor de gemiddelde consument maakt dat niks uit. Als je dat effect toch wil, kun je bijna 3x de Tiger van Riakeo voor het prijsverschil (€104,95 :bonk:) erbij kopen:

https://m.youtube.com/watch?v=StkKxHFH6mo&pp=ygUMcmlha2VvIHRpZ2Vy

Olen en Maasmechelen gaan meestal in oktober of november open voor de 25% 'korting' die iedereen krijgt (feitelijk gewoon t verschil tussen adviesprijs en verkoopprijs).

Maar goed, ieder wat wils. Ik zou zelf veel liever 3x de Tiger en 1x de Kwawallig nemen van Riakeo.

Voor 175 gespot. Ook duur, maar wanneer je bedenkt dat er ook zat mooie compounds worden aangeboden voor 160 dit jaar is die €15 meer wellicht het overwegen waard.

Twijfel nog. Vindt het 2e deel iets minder.
Wellicht ga ik toch voor 2x de Mairo Gold (= eerste deel).
Jammer dat het laatste deel niet los te koop is.

De funke en luypears prijzen waren al gek maar dit gaat nog ff paar tandjes verder. De box opzich wel prima maar 239 euro vind ik toch wat aan de hoge kant. Voornamelijk het laatste gedeelte is zwak en zie toch ook veel effecten die niet rond genoeg overkomen. Het lijkt net of die gekleurde Pistil uit de bombette gedrukt moet worden waardoor de rest niet lekker spreidt.

Back
Bovenaan