YOYOYO
VWC lid
Ja zeker! Heel mooi! Echt dikke boeketten. Top doos.Heeft iemand deze nog in de straat gehad dit jaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja zeker! Heel mooi! Echt dikke boeketten. Top doos.Heeft iemand deze nog in de straat gehad dit jaar?
Jeetje.. en dat dan voor een bak van 250 euro! Pfff.. dat is echt enorm balen zeg. Hopelijk heb je toch nog genoten van al je andere bakken.Stopte na cake 1.... toen het reserve lont aangestoken en stopte nog eens onderweg. Als je denk dat je dan niet baalt... elk jaar heb ik wel z'n grote tegenvaller.![]()
Dat zeker natuurlijk! Maar deze is natuurlijk gezien zijn prijs wel erg zuur.Jeetje.. en dat dan voor een bak van 250 euro! Pfff.. dat is echt enorm balen zeg. Hopelijk heb je toch nog genoten van al je andere bakken.
Goedkoopste prijs vorig jaar was €150. Dus die €135 ga je niet tegenkomen ben ik bang…Wat zou volgens jullie een gepaste prijs zijn? 135?
Dat zou wel een gepaste prijs zijn maar het is helaas niet realistisch. Zoals Pyromun al aangeeft was de laagste prijs 150 Euro afgelopen jaar, althans ik heb hem niet goedkoper gezien, dat is dus best stevig voor een 100sh 30mm maar dan heb je wel iets moois wat verre van doorsnee is.Wat zou volgens jullie een gepaste prijs zijn? 135?
Wat een prachtige bak is dit zeg, kostbaar zeker, maar fraai in de kwaliteit en uitwerking.
En dan waren de andere cakes, bv de fijne ghost en de crackling spider, niet voldoende om het geheel tot een wow te brengen, afgezet tegen de prijs wrs?Ik vind het goud gewoon niets. Te miezerig. De dahlia is prachtig fel, maar door het goud er omheen stoort me.
De wind maakt of breekt deze bak. En als we dit jaar weer (te) veel wind krijgen, daarna is het waarschijnlijk 365 dagen in het jaar verboden om af te steken. Dus dan heb je ook 365 dagen om een windstille avond uit te zoeken zodat deze bak optimaal tot z’n recht komt.Ik denk dat de beleving voor een heel groot deel afhankelijk is van de weersomstandigheden. Ik heb zelf het idee dat het bij windkracht 1-2 genieten is, windkracht 3-4 verdwijnt de wow factor al en als er nog meer wind staat blijft er echt niets van over.
Nu heb ik mezelf beloofd dat het dit jaar ideaal stookweer is met o&n en dus windkracht 2, een gepaste compensatie voor het gezeik en gedram dat we de laatste tijd aan hebben moeten horen. Het was dan ook geen moeilijke keuze om hem te bestellen.