Iro Kin Beauty [Compound]

Dit was vorig jaar de favoriet bij alle "normale mensen" in de straat. Doet het heel goed als je wilt opvallen en iets memorabels wilt neerzetten.

• Haha
Waarderingen: heho
Nu ik dit product live heb mogen meemaken, snap ik in een keer dat mensen hiervoor de portemonnee trekken.
Dus... volgend jaar is een bescheiden collectie samenstellen met gewoon een aantal waanzinnig mooie producten. Deze staat op dit moment met stip op 1.

Laatst bewerkt:
Dit is echt een verschrikkelijke bak! Echt.. sorry mannen, maar het is gewoon zoals het is. Gewoon ronduit verschrikkelijk! Ja, ja.. ik weet het, ik ben nog niet klaar.. het is een verschrikkelijke, ongekend en hartstikke.... mooie dame. :)

Het is een klasse apart qua vuurwerk, maar mijn smaak is het niet.

Mooi om hem eens live gezien te hebben, maar zal niet snel in de collectie komen.

Dit is echt een (Iro Kin) Beauty! ;)
Prachtige sierlijke en grote effecten.

Maar zoals ook al in het Philadelphia Spitters topic gezegd, dat effect met goud en die ene felle dahlia per boeket is echt lastig voor foto's. Want die dahlia is echt ontiegelijk fel en heeft dus de neiging om de foto overbelicht te maken, vooral bij meerdere tegelijk. 😅
En toen kwamen aan het eind die crackling palmen en toen was het hek helemaal van de dam. 🤣

25 Iro Kin Beauty 1 small.jpeg

25 Iro Kin Beauty 2 small.jpeg

25 Iro Kin Beauty 4 small.jpeg

25 Iro Kin Beauty 5 small.jpeg

25 Iro Kin Beauty 6 small.jpeg

25 Iro Kin Beauty 7 small.jpeg

25 Iro Kin Beauty 8 small.jpeg

25 Iro Kin Beauty 9 small.jpeg

Eddy.

Dit is echt een (Iro Kin) Beauty! ;)
Prachtige sierlijke en grote effecten.

Maar zoals ook al in het Philadelphia Spitters topic gezegd, dat effect met goud en die ene felle dahlia per boeket is echt lastig voor foto's. Want die dahlia is echt ontiegelijk fel en heeft dus de neiging om de foto overbelicht te maken, vooral bij meerdere tegelijk. 😅
En toen kwamen aan het eind die crackling palmen en toen was het hek helemaal van de dam. 🤣

Bekijk bijlage 1804946

Bekijk bijlage 1804947

Bekijk bijlage 1804948

Bekijk bijlage 1804949

Bekijk bijlage 1804950

Bekijk bijlage 1804951

Bekijk bijlage 1804952

Bekijk bijlage 1804953

Eddy.

Super foto's Eddy. Echt een mooie bak op filmpjes maar ook op deze foto's. Heb een aantal bakken van X-Qlusif waaronder deze dus we gaan het meemaken.

Ik heb deze nog niet in de collectie gehad, ook dit jaar niet, de hoofdreden is toch de prijs die niet bepaald aantrekkelijk is. Het is echter wel een hele mooie compound en toch ook wel iets aparts dus misschien moet ik volgend jaar eens over m'n bezwaren heenstappen en deze meepakken mits de prijs acceptabel is.

Deze ook nog gemist dit jaar hier op het forum. Ondanks dat staat ‘ie al op m’n lijstje voor dit jaar!

Back
Bovenaan