Iro Kin Beauty [Compound]

Vind hem er ook erg goed uitzien, mocht deze voor een ietwat schappelijke prijs voorbij komen, ga ik hem toch overwegen.

Heb hem hier nog staan. In een impuls deze toch aangeschaft, maar niet gedurfd aan te steken met de wind. Hopen op beter weer om deze box nog eens te ontsteken. De film van Johan belooft veel goeds. Echt heel gaaf dat kruipende goud.

Deze stond op mijn wishlist, maar heb de Iro Kin Beaty eraf gehaald i.v.m. de prijs.
Ik dacht bij het bestellen, ik wacht wel op de straatfilmpjes.
Na het zien van de beelden en de comments zal deze mooie compound op de lijst komen van 2024!

Hierbij de video!.
Helaas geen top camera op de telefoon, maar ik hoop dat het toch een goed beeld geeft.

Als er funke op die doos had gestaan hadden we nu een topic van 50 pagina’s gehad haha.
Echt een schitterende box dit. Voor mij de beste van dit jaar qua effecten. Alleen door de prijs zal dit geen succes zijn, die is gewoon buitenproportioneel helaas

Eerste en 3e cakes zijn pareltjes
Ik vind dit misschien wel de mooiste 100sh van Nederland.
Tsja dan de prijs..zelfs de online aanbiedingen prijs vind ik al te hoog!
Dus zal maar niets zeggen over de verkoop advies prijs.
Zelfs 4x Mairo gold of hoe dat ding ook heet is goedkoper dan deze box.
Jammer want door de prijs laat ik deze staan.
Maar kwa uitwerking misschien wel de mooiste box van Nederland.
Deze box voor 150 .. dan had je denk ik een prijswinnaar in handen gehad

Los van de prijs vind ik het echt een hele mooie bak. Zal echter nooit en te nimmer zoveel geld willen en of kunnen leggen voor 1 box.

Had deze nog niet gezien, echt prachtige box inderdaad, wat een kleuren zeg.

Maar goed, die prijs is gewoon van god los. Snap best dat er mensen met groot budget zijn die gewoon iets willen hebben ongeacht de prijs maar dit is echt wel een beetje absurd aan het worden.

Aan de andere kant, iets als Tomahawk staat ook voor 220 euro online prijs als single compound en die is toch ook voldoende aangeschaft ondanks de berichten dat die kooiloos was.

Blijkbaar raken we er aan gewend... :bonk:

Tja, die goede oude tijd (drie jaar geleden) toen je nog een Triple-X dubbel compound kon kopen voor 140 euro in de freakactie, zucht.

Echt een schitterende box, maar 240-320 euro voor een 100sh blok is echt absurd en een no-go als hij voor een leuk prijsje op te pikken is wil ik wel eens kijken of heb voor het volgend jaar aanschaft.

Voor het bedrag waarvoor ik hem in het oosten zie staan neem ik hem. Alleen die is me ver rijden.

Ik ben bereid om hiervoor te betalen, dan maar een box minder.

Maar deze staat dan ook bovenaan m’n lijst. Echt wat ik wil.

Echt een geweldige bak die met gemak bij de top hoort van de Nederlandse boxen, pure kwaliteit. Zou hem graag eens in de straat zien, maar de prijs houd mij tog wel tegen tot nu toe. Deze moet echt een leuke aanbieding hebben wil ik hem halen.

Echt een geweldige bak die met gemak bij de top hoort van de Nederlandse boxen, pure kwaliteit. Zou hem graag eens in de straat zien, maar de prijs houd mij tog wel tegen tot nu toe. Deze moet echt een leuke aanbieding hebben wil ik hem halen.

Mee eens. De kwaliteit is subliem, maar de prijs ook. Zo zonde want als ie wat vriendelijker geprijsd is zullen ook meer mensen m kopen en deze fantastische box zien. Uiteraard is kwaliteit duur maar wie weet komt ie ergens in de aanbieding aankomend jaar.

Laatst bewerkt:
Wordt bij de buren gesproken over aanstaande (dump)prijzen van 160 dus zou dat ff afwachten. Woekerprijsexperimenr van Lesli is fail.

Wordt bij de buren gesproken over aanstaande (dump)prijzen van 160 dus zou dat ff afwachten. Woekerprijsexperimenr van Lesli is fail.

Tja ik schijn daar mod te zijn. :wink:

Maar ik denk € 180, is € 20 winst.
Kunnen ze daar weer 1 snitzel met een glas weizenbier van halen. :blink:

Tot 180 koop ik deze bak zeker. Daar boven gaat me te ver en een ritje Duitsland ook, dus hopelijk komt deze bij één van mijn aan te rijden shops in Nederland ergens in de freak. Vind het echt een prachtbak!

Prachtige doos dit!:cool:

Toch even, wat maakt deze anders/beter/specialer dan de 1,2" Insane Crown Bomber? Hier zijn de kleuren dahlia's gemixt, en het goud is wat fijner dan bij de Magnum-variant?

Back
Bovenaan