Guusje
VWC lid
Toch weer geannuleerd?
Dat klopt ja. Ben toch gaan twijfelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch weer geannuleerd?
Koop je het toch lekker niet?tandjes wat een hoop geld voor 100 schoten, is het een 50 mm bak of zo ?![]()
Koop je het toch lekker niet?
Happy family fireworks hff fabriek
Wat een bak. Ik heb deze mogen winnen via een actie van VuurwerkPlanet op Facebook.
Ik wou hem eigenlijk laten staan vanwege de harde wind. Maar als je eenmaal aan het stoken bent en je merkt aan omstanders dat het smaakt naar meer... dan moet alles eraan geloven!
Wat een monster. Ongekend mooi goud en de meest prachtige kleuren zijn hierin verwerkt. De wind trotseerde hij met vele glorie en hij hield zich ontzettend goed staande. Zelfs het meest verfijnde goud bleef prachtig zichtbaar en lang branden.
De adviesprijs is niet goed te praten, maar man man man.. Hier staat hij als eerste product van het jaar op de wishlist.
Ik vind hem goed presteren in de straat, die gaat er volgend jaar zeker komen als die ergens voor een leuke prijs staat
Hierbij de video!.
Helaas geen top camera op de telefoon, maar ik hoop dat het toch een goed beeld geeft.
Mwah, niet veel beter dan de special 1. Wel iets meer unieke kleuren, maar dat is voor mij het extra geld niet waard.