Iro Kin Beauty [Compound]

Cake 2 vind ik niet bijzonder, cake 4 zelfs ronduit slordig afgewerkt. En dan zijn cake 1 en 3 het bizar vele geld niet waard natuurlijk. Vergelijkbare effecten zijn ook los verkrijgbaar in nl/be voor minder dan de helft van de hele box, zeker in actie of met lvc.

Prijs/kwaliteit dikke misser van Lssli.

noem me misschien gek, maar is deze box gemaakt in de Funke fabriek? Goud blijft langer hangen, felle kleuren en grote boeketten. Dat zou voor mij de enigste logische verklaring voor deze prijs kunnen zijn. Dit is niet een typische ''lesli'' box..

edit.. ik ben gek, had de rest niet gelezen, schijnbaar uit de riakeo farbriek :P

Het is zeker een Beauty deze compound. Mooie effecten en die kleuren zijn geweldig.

Zeker niet de goedkoopste en of je het er voor over hebt moet ieder voor zich bepalen. Laten we de discussie over prijzen dan ook niet in het product topic voeren maar in het aparte topic daarover dan kunnen we het in de product topics over de producten zelf hebben.

Wat een bak. Ik heb deze mogen winnen via een actie van VuurwerkPlanet op Facebook.
Ik wou hem eigenlijk laten staan vanwege de harde wind. Maar als je eenmaal aan het stoken bent en je merkt aan omstanders dat het smaakt naar meer... dan moet alles eraan geloven!
Wat een monster. Ongekend mooi goud en de meest prachtige kleuren zijn hierin verwerkt. De wind trotseerde hij met vele glorie en hij hield zich ontzettend goed staande. Zelfs het meest verfijnde goud bleef prachtig zichtbaar en lang branden.
De adviesprijs is niet goed te praten, maar man man man.. Hier staat hij als eerste product van het jaar op de wishlist.

Wat een bak. Ik heb deze mogen winnen via een actie van VuurwerkPlanet op Facebook.
Ik wou hem eigenlijk laten staan vanwege de harde wind. Maar als je eenmaal aan het stoken bent en je merkt aan omstanders dat het smaakt naar meer... dan moet alles eraan geloven!
Wat een monster. Ongekend mooi goud en de meest prachtige kleuren zijn hierin verwerkt. De wind trotseerde hij met vele glorie en hij hield zich ontzettend goed staande. Zelfs het meest verfijnde goud bleef prachtig zichtbaar en lang branden.
De adviesprijs is niet goed te praten, maar man man man.. Hier staat hij als eerste product van het jaar op de wishlist.

Dat klinkt goed. Nu nog mooie straatvideos en een goede freakprijs voor ik overstag ga

hmmzzz ik weet het niet hoor. Ik vind het echt wel mooi, vooral dat dahlia effect met het goud.
maar voor die prijs haal ik het goud en de andere effecten wel ergens anders denk ik. Vind het oprecht wel jammer dat het zo duur moet worden hier.
greetzz

Mwah, niet veel beter dan de special 1. Wel iets meer unieke kleuren, maar dat is voor mij het extra geld niet waard.

Voor mij nog steeds bovenaan de wishlist van dit jaar.
Voor mij gaat het voor voornamelijk voor de kleuren op de basis van het goud en de tails.
Ook juiste tempo voor mij.

Mwah, niet veel beter dan de special 1. Wel iets meer unieke kleuren, maar dat is voor mij het extra geld niet waard.

Niet veel beter dan een special 1? Weet niet wat jij uit de special 1 hebt zien komen maar totaal niet het zelfde als deze box. Beetje vreemde vergelijking….. zo kun je alle goud bakken wel opnoemen.

Dit is gewoon een uniek effect echt een mooie bloem in de lucht, maar dat heeft riakeo ook voor een betere prijs. Zou ik de box zelf nemen? Absolutly maar dan voor een prijs tussen 125/150€ hooguit.

Back
Bovenaan