[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand bekend met de parkeermogelijkheden? Hiermee bedoel ik asfalt, weilanden e.d.. Dit in combinatie met de weersvooruitzichten van volgende week.
Ik denk hierbij terug aan de demo van ANO-2023.

De laatste 100 Reguliere tickets zijn nog verkrijgbaar en dan zijn er enkel nog een aantal VIP tickets verkrijgbaar.
Zorg dat je dus niet mis grijpt! OP = ook echt OP!
www.pyrodise.com en gebruik de actiecode Vuurvent​

Iemand bekend met de parkeermogelijkheden? Hiermee bedoel ik asfalt, weilanden e.d.. Dit in combinatie met de weersvooruitzichten van volgende week.
Ik denk hierbij terug aan de demo van ANO-2023.

Deels Verhard wat ik begrijp

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: MjB
Gezien het unieke karakter van deze shoot toch maar voor VIP gegaan. Best een gok, en ik hoop niet dat het een soort Fyre Festival ervaring word haha ..maar omdat we niet tijdens de zomervakantie weggaan toch maar de switch gemaakt.

Moet zeggen dat de organisatie goed reageert op email, en het geld voor de eerder bestelde normale tickets wordt asap teruggestort.

Top mannen en we zijn ontzettend benieuwd..:)

Shit. net naast gegrepen. Had net eindelijk een rit geregeld en vrij van werk gevraagd en zou hotel en kaarten regelen nu dat ik klaar was met werk. Kaarten uitverkocht helaas. (behalve vip dan, maar dat budget heb ik niet helaas).
Veel plezier voor wie wel gaan.

Shit. net naast gegrepen. Had net eindelijk een rit geregeld en vrij van werk gevraagd en zou hotel en kaarten regelen nu dat ik klaar was met werk. Kaarten uitverkocht helaas. (behalve vip dan, maar dat budget heb ik niet helaas).
Veel plezier voor wie wel gaan.

Dat is balen man! Was er geen crewlid die zijn kaarten nog wilde verkopen aan een mede liefhebber? Update: zie dat die al vergeven zijn.

Dat is balen man! Was er geen crewlid die zijn kaarten nog wilde verkopen aan een mede liefhebber? Update: zie dat die al vergeven zijn.

Helaas. Als er iemand nog 2 kaarten heeft die ik kan overkopen zou dat echt super zijn, maar indien niet is het niet anders. Dan zie ik het wel op vuurvent's youtube verschijnen.

Het feest is uitgesteld is op de website te lezen. Ze kunnen door het EK in Duitsland geen veiligheid garanderen.

Wat een gelul dit, dat weet je toch van te voren? Alle kaarten net uitverkocht en dan dit bekend maken. Wat een aanfluiting dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan