[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurvent

VWC lid
Mis het Dirk Maas Memorial Event niet!

Maak je klaar voor een explosieve nacht om nooit te vergeten! Bezoek ons ​​op het Dirk Maas Memorial Event, georganiseerd door Pyrodise, en beleef een vuurwerkspektakel als geen ander. Dit is je kans om getuige te zijn van een uniek pyrotechnisch extravaganza in Duitsland dat je buiten adem zal laten.

3 daglichtshows
1 nachtshow
www.pyrodise.com

✨Waarom je dit niet mag missen:

Ongeëvenaarde vuurwerkshows:
Een ongeëvenaard aantal 15x16 inch shells, gesynchroniseerd met een enorme hoeveelheid Ghosts-shells in Japanse stijl, verlichten de lucht in een symfonie van kleuren.

Exclusieve optredens: Pyro-Brothers, Pepe Pirotecnica en een Mystery Guest-gezelschap!

Memorabele momenten: Creëer onvergetelijke herinneringen met vrienden en andere pyro-enthousiastelingen in een levendige, opwindende sfeer.

Beperkt aantal tickets: Dit is een eenmalig evenement met een beperkt aantal tickets. Zodra ze weg zijn, zijn ze weg!
Verzeker je plekje nu en maak deel uit van een onvergetelijke dag. Laat FOMO niet het beste uit je halen: pak je tickets voordat ze allemaal uitverkocht zijn!

️ Koop nu je tickets ️ ---⫸ www.pyrodise.com en gebruik de actiecode Vuurvent

Wees erbij om Dirk Maas te eren en dit in stijl te vieren. Dit is je unieke kans om deel uit te maken van iets werkelijk spectaculairs. Zie je daar!

#DirkMaasMemorial #Pyrodise #VuurwerkFestival #DontMissOut

Land: Duitsland
Deelstaat: Noordrijn-Westfalen
Stad/dorp: Aldenhoven
Datum: Zaterdag 22 juni 2024
Programma: 14:00 uur deuren open.
17:00 uur Lancio di Bomba da Tiro - Pyro Brothers (Duitsland)
18:00 uur Mascleta (Daylight Show) - Hermanos Caballer (Spanje)
20:30 uur Italiaanse Daylight Show - Spettacoli Pirotecnici Pepe SPP (Italië)
22:40 uur Big Evening Show - Pyro Brothers (Duitsland)
Schietbedrijf: Pyro Brothers, Pepe Pirotecnica en Hermanos Caballer
Max. kaliber: 16" shells
Bijzonderheden: Dirk Maas Memorial Event​​

Laatst bewerkt door een moderator:
De beelden van vorig jaar zagen er erg vet uit, zojuist dan ook 2 kaarten besteld!

vuurvent, ik kon het niet direct op de site vinden, maar weet jij of het is toegestaan om een stoeltje mee te nemen voor tijdens het wachten?

Dirk Maas show toegevoegd aan kalender

Land: Duitsland
Deelstaat: Noordrijn-Westfalen
Stad/dorp: Aldenhoven
Datum: Zaterdag 22 juni 2024
Programma: 14:00 uur deuren open.
17:00 uur Lancio di Bomba da Tiro - Pyro Brothers (Duitsland)
18:00 uur Daylight Show - Mystery Guest (maakt men later bekend)
20:30 uur Italiaanse Daylight Show - Spettecoli Pirotecnici Pepe SPP (Italië)
22:40 uur Big Evening Show - Pyro Brothers (Duitsland)​​
Schietbedrijf: Pyro Brothers en Pepe Pirotecnica
Max. kaliber: 16" shells
Bijzonderheden: Dirk Maas Memorial Event​​​. Koop je tickets op https://www.pyrodise.com/.​

Tickets zijn hier ook binnen.

Kijk er erg naar uit.
De line up en bekendmakingen van aantallen en kalibers klinkt echt veel belovend. Mooi om naar uit te kijken.
Wel benieuwd hoe men de komende weken nog voor naamsbekendheid gaat zorgen, want ga er vanuit dat men toch wel de wens heeft om dit evenement uit te verkopen.

Erg benieuwd naar de mystery guest. Dat de kaartverkoop maar hard mag gaan, zodat dit ook snel bekend gemaakt zal worden.
Om alvast lekker te speculeren: mijn vermoeden gaat uit naar een Spaanse firma als mystery guest voor één van de daylight shows.

Kijk er erg naar uit.
De line up en bekendmakingen van aantallen en kalibers klinkt echt veel belovend. Mooi om naar uit te kijken.
Wel benieuwd hoe men de komende weken nog voor naamsbekendheid gaat zorgen, want ga er vanuit dat men toch wel de wens heeft om dit evenement uit te verkopen.

Erg benieuwd naar de mystery guest. Dat de kaartverkoop maar hard mag gaan, zodat dit ook snel bekend gemaakt zal worden.
Om alvast lekker te speculeren: mijn vermoeden gaat uit naar een Spaanse firma als mystery guest voor één van de daylight shows.

Ik gok een mascleta, door een spaans bedrijf.

Kijk er erg naar uit.

De mystery geust gaat als het goed is vandaag of morgen bekend worden. De early bird is namelijk al uitverkocht.

zojuist ook maar eens wat kaartjes gekocht. moet alleen nog met mijn werk zien te regelen dat ik wat eerder naar huis mag en de volgende dag wat later mag beginnen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan