[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vervelend nieuws zeg. Ik kan me goed voorstellen dat de organisatie daar zelf ook enorm van baalt.

Het is niet anders. We kijken uit naar het bericht met de nieuwe datum.

Niet gaan nøhlen (= zeuren) als er straks helemaal geen vuurwerk gerelateerde evenementen meer gehouden worden.
Ze zullen het niet expres gedaan hebben, want dit kost wel extra centen.

Juist, jammer om te lezen dat mensen gelijk veel negativiteit loslaten, terwijl het gewoon buiten de macht van de organisator is. Het kost hem ook een hoop geld dit geintje. Er gaat een nieuwe datum komen. Alleen vergt dit nog even geduld. En wat je zegt cigarman klopt, dit is voor liefhebbers door liefhebbers en is een gigantische onderneming voor elkaar te krijgen.

Erg jammer, ook week van te voren pas te horen hebben gekregen.
Je kunt toch wel na gaan dat gemeente of wie dan ook verantwoordelijk voor is tijdens aanvraag van vergunningen al hierover zal checken of het wel kan?
Maar hopelijk kunnen ze snel een nieuwe datum vinden :thumbsup:

Ik leef enorm mee met alle organisatoren, bezoekers en andere getroffenen. Dit is echt kut zeg!
Meer vragen dan antwoorden komen er boven nu. Eerst even goed balen en dan hopen op een nieuwe datum.

Sterkte met deze verwerking allemaal. Mijn weekend is in ieder geval een stuk minder leuk geworden hierdoor.

Laten we hopen op goed nieuws! Daarom wens ik de organisatie veel geluk en wijsheid bij het vinden van een nieuwe datum. :thumbsup:

Ik heb mij zo verheugd op dit evenement, dat de teleurstelling echt binnen komt. Maar dat zal voor de organisator niet anders zijn, zo niet velen malen groter. Hoop dat er op korte termijn een datum bekend wordt gemaakt, zodat er weer wat in de agenda staat om naar toe te leven.

Er zal een nieuwe datum gepland moeten worden waarop alle betrokkenen bedrijven kunnen. Dit zal na de vakantie periode op zijn vroegst zijn, ook zodat zoveel mogelijk mensen kunnen. Voor nu is het enorm balen en afwachten op meer informatie.

Dank! Dit helpt bij het plannen van de zomerweken (al kan ik de zomer nog niet vinden als ik naar buitenkijk)

Erg vervelend, keek er erg naar uit… Ben overigens wel benieuwd hoe het zit met terugbetalen van de tickets als de nieuwe datum niet uitkomt?

Misschien moest de organisatie rekening houden met grote evenementen in het land / omgeving, ipv blind staren op een datum en tickets verkopen! Erg jammer dit.

Afwachten of het überhaupt wel door gaat.

Laatst bewerkt:
Jemig wat balen! Hier keek ik echt naar uit.
Mijn 1e reactie was k*t voetbal, ik heb er ook niks mee, dus sorry voetballiefhebbers. Mijn 2e gedachte was, hadden ze dit niet aan zien komen? Best raar als je zoiets opzet dan is dit 1 van de eerste punten die je borgt...
Maar ja, het is wat het is. Veiligheid gaat wel voor alles. Je moet er niet aan denken dat het mis gaat en er is geen politiecapaciteit.
Laat ik het zo maar bekijken i.p.v. af te geven op de organisatie.
Wel jammer van me geboekte hotel, niet meer te annuleren zonder kosten...
Nu maar hopen dat ik de nieuwe datum wel kan.
Mocht ik dan niet kunnen, is mijn ticket dan wel overdraagbaar naar iemand anders?

Nee het was Expres gepland als Duitsland niet zou voetballen. Gezien de recente opschaling in Duitsland met de politie ivm het WK is turkije een risico wedstrijd en kon de veiligheid niet gegarandeerd worden omdat de politie in de steden nodig is.
Dit had niemand aan zien komen.
Zie ook de vele grenscontroles nu.

Mocht je die datum niet kunnen is dit zeker op te lossen. Er waren recent al mensen die toch niet konden en die kregen zonder gedoe hun geld terug. Dus dat komt wel goed Martijn.

Dank voor de uitleg Vuurvent. Even een klote dagje want ik keek hier behoorlijk naar uit, maar helaas het is ff niet anders... We zien de nieuwe datum wel verschijnen.

Nee het was Expres gepland als Duitsland niet zou voetballen. Gezien de recente opschaling in Duitsland met de politie ivm het WK is turkije een risico wedstrijd en kon de veiligheid niet gegarandeerd worden omdat de politie in de steden nodig is.
Dit had niemand aan zien komen.
Zie ook de vele grenscontroles nu.

Mocht je die datum niet kunnen is dit zeker op te lossen. Er waren recent al mensen die toch niet konden en die kregen zonder gedoe hun geld terug. Dus dat komt wel goed Martijn.

Bedankt voor je uitleg Luuk! Nu snap ik, en hopelijk meerdere, het probleem waar ze tegenaan gelopen zijn.
Ik weet dat ze er alles aan doen om het in goede banen te lijden m.b.t. een nieuwe datum/locatie!
Duimen dat het lukt!

Dit is echt vervelend voor de organisatie, maar ben heel blij dat het niet helemaal gecanceld word.
Dit is zo'n bijzonder evenement dat we echt moeten koesteren, en echte pyro's weten wel een tegenslag weg te bijten.
Dus laten we niet gelijk in een wak schieten, en laten we vooral de organisatie sterkte wensen.

Dit is echt vervelend voor de organisatie, maar ben heel blij dat het niet helemaal gecanceld word.
Dit is zo'n bijzonder evenement dat we echt moeten koesteren, en echte pyro's weten wel een tegenslag weg te bijten.
Dus laten we niet gelijk in een wak schieten, en laten we vooral de organisatie sterkte wensen.

Precies, positief blijven.
Er wordt echt alles aan gedaan om het te laten slagen. Er wordt een nieuwe datum geprikt richting eind september is de bedoeling. Eerst alles op èèn lijn krijgen en als er duidelijkheid welke dag het wordt wordt je hierover geïnformeerd.

Dis wel fucking ruk, weekje vantevoren. Zie uit naar nieuwe datum, hopelijk niet verder in Duitsland iig, en niet 12 oktober. Succes aan de organisatie. Ff denken of ik er alsnog weekendje Limboland van maak :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan