VuurwerkExpress
VWC lid
Nu even duimen dat het niet 21 september word, dan is ook Les Masters de Feu 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu even duimen dat het niet 21 september word, dan is ook Les Masters de Feu
Misschien off-topic, maar kan zoiets überhaupt nog wel doorgaan?
Kijk naar de Geelse Kanaalfeesten, de Zena Trophy...
Ergens ben ik bang dat dit ook onder de noemer gaat vallen van een te groot "risico" evenement in landen waar ze het niet gewend zijn.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb!
Liefhebbers maken er wel tijd voorGewoon geld terug totdat een nieuwe datum bekend is, toch? Nu kunnen een hoop mensen wellicht niet.
Liefhebbers maken er wel tijd voor![]()
Ik hoop dat deze show überhaupt nog ergens een doorgang kan vinden.
Voor het huidige terrein in Aldenhoven waren / werden geen vergunningen verleend.
Mogelijk dat het steeds lastiger wordt om hiervoor een vergunning te krijgen, zie Zena Trophy, Burning Airfield. Deze shows vinden inmiddels ook niet meer plaats.
Ik hoop op het beste, dat er een nieuwe datum bekend wordt gemaakt waarop het Event kan plaatsvinden.
Oh? Maar alles leek in kannen en kruiken?Ik hoop dat deze show überhaupt nog ergens een doorgang kan vinden.
Voor het huidige terrein in Aldenhoven waren / werden geen vergunningen verleend.
Bericht van de Gemeinde Aldenhoven(vertaald naar Nederlands).
Het geplande vuurwerkfeest, waarvoor volgens ons onderzoek toegangsprijzen tussen 50 euro en 350 euro eiste, werd door de organisator afgelast.
Naast de gespecificeerde redenen ontbrak er ook een gebrek aan passende evenementenvergunning door de betrokken wetshandhavingsautoriteiten.
Lees nu het bericht van verplichte parkeerkaart. Dacht gelezen te hebben dat je die ter plekke moest kopen dus niet mee besteld.. oeps. Maar nu uitverkocht. Uh.. komen die nog beschikbaar?
Wel mooi om te lezen in hun update dat maar 0.01% van de personen hun geld terug wil vanwege deze situatie. De rest heeft dus terecht nog steeds hoop![]()
Zodra de nieuwe goedkeuring rond is, komen er weer tickets beschikbaar. Dus ook parkeertickets.