[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

He wat zuur..,(

Ik ga van 1 tm 14 10 op vakantie en hoop wel dat het niet dan gepland word...ik had vip kaarten gehaald en hoop dat mocht de datum niet passen ik mn geld uiteraard terug krijg...

Liefst heb ik dat t doorgaat...

Misschien off-topic, maar kan zoiets überhaupt nog wel doorgaan?
Kijk naar de Geelse Kanaalfeesten, de Zena Trophy...
Ergens ben ik bang dat dit ook onder de noemer gaat vallen van een te groot "risico" evenement in landen waar ze het niet gewend zijn.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb!

Misschien off-topic, maar kan zoiets überhaupt nog wel doorgaan?
Kijk naar de Geelse Kanaalfeesten, de Zena Trophy...
Ergens ben ik bang dat dit ook onder de noemer gaat vallen van een te groot "risico" evenement in landen waar ze het niet gewend zijn.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb!

Bovenstaande was ook mijn eerste reactie toen ik las over dit event. Dat ze hier vergunningen voor hebben gekregen verbaasde mij.
Neemt niet weg dat ik vurig hoop, dat de organisatie er alsnog in slaagt, om dit spektakel te laten doorgaan in september of desnoods oktober.
Ik zou dit absoluut niet willen missen, en wens daarom de organisatie veel succes toe.

Ik hoop dat deze show überhaupt nog ergens een doorgang kan vinden.
Voor het huidige terrein in Aldenhoven waren / werden geen vergunningen verleend.

Mogelijk dat het steeds lastiger wordt om hiervoor een vergunning te krijgen, zie Zena Trophy, Burning Airfield. Deze shows vinden inmiddels ook niet meer plaats.

Ik hoop op het beste, dat er een nieuwe datum bekend wordt gemaakt waarop het Event kan plaatsvinden.

Ik hoop dat deze show überhaupt nog ergens een doorgang kan vinden.
Voor het huidige terrein in Aldenhoven waren / werden geen vergunningen verleend.

Mogelijk dat het steeds lastiger wordt om hiervoor een vergunning te krijgen, zie Zena Trophy, Burning Airfield. Deze shows vinden inmiddels ook niet meer plaats.

Ik hoop op het beste, dat er een nieuwe datum bekend wordt gemaakt waarop het Event kan plaatsvinden.

Waren de vergunningen nog niet rond als ik jou goed begrijp?

Bericht van de Gemeinde Aldenhoven(vertaald naar Nederlands).

Het geplande vuurwerkfeest, waarvoor volgens ons onderzoek toegangsprijzen tussen 50 euro en 350 euro eiste, werd door de organisator afgelast.
Naast de gespecificeerde redenen ontbrak er ook een gebrek aan passende evenementenvergunning door de betrokken wetshandhavingsautoriteiten.

Hieronder een officiële mail vanuit Pyrodise.
Ook deze is vertaald naar Nederlands.

Naamloos.png

Laatst bewerkt:
Bericht van de Gemeinde Aldenhoven(vertaald naar Nederlands).

Het geplande vuurwerkfeest, waarvoor volgens ons onderzoek toegangsprijzen tussen 50 euro en 350 euro eiste, werd door de organisator afgelast.
Naast de gespecificeerde redenen ontbrak er ook een gebrek aan passende evenementenvergunning door de betrokken wetshandhavingsautoriteiten.

Juist, naast de reden de voetbal, werd dan ook niet de evenementenvergunning verleend omdat niemand daar de verantwoordelijkheid dan voor wilt dragen.

Ff wat spookverhalen de wereld weer uit helpen. Wacht de nieuwe datum nou maar af :)

Lees nu het bericht van verplichte parkeerkaart. Dacht gelezen te hebben dat je die ter plekke moest kopen dus niet mee besteld.. oeps. Maar nu uitverkocht. Uh.. komen die nog beschikbaar?

Lees nu het bericht van verplichte parkeerkaart. Dacht gelezen te hebben dat je die ter plekke moest kopen dus niet mee besteld.. oeps. Maar nu uitverkocht. Uh.. komen die nog beschikbaar?

Zodra de nieuwe goedkeuring rond is, komen er weer tickets beschikbaar. Dus ook parkeertickets.

Back
Bovenaan