[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou er best bij willen zijn, maar ver weg en ben ik nou blind en zit er in DE tussen de grens en Aldenhoven niet één camping?! (Google maps is opeens ook ten nadele van dat soort zoektochten verslechterd wtf). In NL op campings zit je net met fucking Pinkpop...

De Mystery guest is zojuist ontrafeld!
Hermanos Caballer zal het domein laten trillen met een gruwelijke mascleta!

Dit is goed nieuws! Ik had al gehoopt op een Spaanse firma met een mascleta. O.a. in 2023 en 2024 Hermanos in actie gezien in Valencia en dat klapt er keer op keer goed hard op.

Al eerder gezegd maar echt een dikke line up. Ben wel benieuwd of we in de aanloop naar het evenement nog wat teasers krijgen. Wat foto's van Italiaans materiaal dat al klaar ligt in de bunkers ofzo werkt wel lekker sfeer verhogend.

Dit is goed nieuws! Ik had al gehoopt op een Spaanse firma met een mascleta. O.a. in 2023 en 2024 Hermanos in actie gezien in Valencia en dat klapt er keer op keer goed hard op.

Al eerder gezegd maar echt een dikke line up. Ben wel benieuwd of we in de aanloop naar het evenement nog wat teasers krijgen. Wat foto's van Italiaans materiaal dat al klaar ligt in de bunkers ofzo werkt wel lekker sfeer verhogend.

Ja dat moet wel goed komen!
Roep overigens al je vuurwerk fanaten bij elkaar om naar dit gruwelijke evenement te gaan!
Kaarten zijn te koop op pyrodise.com waar je de actie code vuurvent kunt gebruiken.

Aanwezig!
Maar even serieus: Ik roep al jaren dat ik naar Valencia wil, naar Adelfia wil, lukt me niet.
Maar nu ga ik dit een soort van meemaken! Als een Zena Trophy...
Waar ik Dirkie destijds voor het laatst gesproken heb. Hoor hem nog roepen: Tijntjuhhhh
Heel benieuwd wat me te wachten staat. Maar ik weet zeker dat me dit nog lang bij gaat staan :)

Ligt eraan waar je woont hé en wat je definitie van ver is :).

Meer dan bereid om hier 2.5 uurtjes voor te rijden. Nu al zin in!

Is hier rekening gehouden/overleg gepleegd met de wildopvang vlakbij de schietlocatie? Dat er geen olifanten ofzo weer moeilijk gaan doen... :D :frusty:

Laatst bewerkt:
Ah shit, wat balen dat ik dat nog niet weer thuis ben en in het buitenland zit, anders was ik hier zeker heen gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan