[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pyromaan hier zonder autorijbewijs (23 jaartjes jong). Is er een mogelijkheid om met iemand mee te gaan? Ik kan tot aan Aachen komen met de bus vanaf Rotterdam (kom zelf uit omgeving Den Haag) en kan daar zelf een hotel regelen. Lijkt mij zo'n tof event, alleen niemand van mijn familie is bereid 2u30 te rijden voor vuurwerk. :bonk:

De vorige was al modder vet, maar deze show slaat echt alles!
Hoe vet is het dat je het beste van Italie, Spanje en Dirks legacy in één show hebt!
Dit is een zéér unieke kans om het zo dicht bij mee te maken want deze passie word met uitsterven bedreigt.

Pyromaan hier zonder autorijbewijs (23 jaartjes jong). Is er een mogelijkheid om met iemand mee te gaan? Ik kan tot aan Aachen komen met de bus vanaf Rotterdam (kom zelf uit omgeving Den Haag) en kan daar zelf een hotel regelen. Lijkt mij zo'n tof event, alleen niemand van mijn familie is bereid 2u30 te rijden voor vuurwerk. :bonk:

Ik vlieg ervoor terug naar NL haha. Zeg maar dat dit normale afstanden zijn in Spanje :p

En trouwens, ze rijden toch niet voor het vuurwerk, maar juist voor die mooie hotel overnachting :cool::biertje:

Bij deze ook aanwezig.
Dit is toch wel iets wat je als vuurwerkliefhebber niet wilt missen.
De 2,5 uur heen en 2,5 uur terug nemen we maar voor lief.

Krijg je een polsbandje of stempel dat je af en weer op het terrein kan tussendoor?
Dat is wel zo handig inderdaad, even wat uit de auto halen ofzo. Kan me herinneren bij de zena trophy toen ergens bij spa dat we echt lang in de auto hebben gezeten ivm klote weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan