Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb al in september tijdens een freakactie de event mine shell mayhem gekocht, maar wil dit jaar ook eens kijken naar een Evolution box. Aangezien ik elk jaar rubro koop en ook goeie verhalen hoor over evolution.

Ik zag straatfilmpjes van de mega willows, en die box lijkt fenomenaal! Alleen twijfel ik tussen 3 boxen... noi-z, de the branco en dus de mega willows... wil een wow-factor in de straat hebben. Wie kan mij helpen om de knoop door te hakken? ;)

Ik zou denk ik voor the branco gaan. Mega willows in de straat is imposant maar komt daar niet het best tot z'n recht. Noi-Z vond ik op de demo niet heel geweldig.

The branco is de meest diverse box denk ik!

Ik zou denk ik voor the branco gaan. Mega willows in de straat is imposant maar komt daar niet het best tot z'n recht. Noi-Z vond ik op de demo niet heel geweldig.

The branco is de meest diverse box denk ik!

Heb denk ik al een hele diverse show met de event mine shell mayhem, vandaar dat ik dacht aan de mega willows

Ik ben nog opzoek naar een knalcake en heb het geluk dichtbij Valk te wonen en dus keuze genoeg:

DumDum 16 shots 11.95
Valk special salute 36 shots 9,95 (nieuw)
Secret salute 54 shots 25,-
Valk-ti thunder 64 shots 24,95
Jonny Dangerous 35 shots 24,95
Delicious Thunder 36 shots 2=1 25,-

Welke zouden jullie kiezen?
Eventueel zelfs nog mogelijkheid om langs Knalkeet (voornamelijk Cafferata), Vuurwerkstore Holten (oa Evolution en katan) of Welkoop (Lesli) te gaan.:angel:

Ik ben nog opzoek naar een knalcake en heb het geluk dichtbij Valk te wonen en dus keuze genoeg:

DumDum 16 shots 11.95

Eventueel zelfs nog mogelijkheid om langs Knalkeet (voornamelijk Cafferata), Vuurwerkstore Holten (oa Evolution en katan) of Welkoop (Lesli) te gaan.:angel:
Als ik zo het budget een beetje zie van de cakes zou je ook voor die combi van valk kunnen gaan. de special salute 2 keer achter elkaar en dan de all at once ;)

https://knalharddegoedkoopste.nl/artikel/valk-special-salutebox-108-schots-nieuw

Ik had een insanity compound van wolff vuurwerk bestelt. Deze is helaas afgekeurd.

Nu word mij als vervanging aangeboden de divine intervention van wolff of de event Immortal gold van rubro.

Welke adviseren jullie?

Ik had een insanity compound van wolff vuurwerk bestelt. Deze is helaas afgekeurd.

Nu word mij als vervanging aangeboden de divine intervention van wolff of de event Immortal gold van rubro.

Welke adviseren jullie?
Devine intervention is ook heeeeeel dik hoor. Bij de importeur demo erg goed. En lijkt wel wat op de insanity qua opbouw (schiet richtingen, diverse effecten)

De immortal gold is een bewezen topper! Maar neem je de gok, of ga je voor een bekende box :wink:

Welke adviseren jullie?

De Devine Intervention heb ik zelf nooit geschoten maar vanavond op een demo de immortal gold weer in actie gezien. Blijft echt een top goudbak, mooie variatie in tempo, grote spreiding en dikke burst.

DumDum 16 shots 11.95

Salute cakes in nl blijven altijd een gok. Maar de dumbum is voor mij echt de hardste knalcake. Klapte afgelopen jaar meerdere knalcakes er uit !

Ik heb nog zo'n 120 euro te besteden bij Vuurwerktotaal, nu twijfel ik een beetje. Ik hou van bijzondere effecten en kleur, dat maakt de keuze lastig.

Optie 1: Code Red, 1x El monstro.
Optie 2: Final Colors, Wicked Whistle, Der Hammer, El Monstro
Optie 3: Hebben jullie een ander idee?

Poe, dat hangt ook sterk van de rest van je collectie af. Maar zo zou ik gaan voor optie 2. Stuk voor stuk top artikelen en je hebt meer stook plezier.

Ik twijfel tussen 3 Fireworks For All boxen:
1. Maximus
2. Proximo
3. Vexillium

Welke adviseren jullie?

Ben nog op zoek naar een 100.000 klapper. Welke zouden jullie kiezen:

1) Red Dragen 34,95
2) Rough Shanghai 53,95
3) Mega Celebration Cracker xxl 37,95

Of zijn er nog andere die beter of qua prijs een betere deal zijn?

Ben nog op zoek naar een 100.000 klapper. Welke zouden jullie kiezen:

1) Red Dragen 34,95
2) Rough Shanghai 53,95
3) Mega Celebration Cracker xxl 37,95

Of zijn er nog andere die beter of qua prijs een betere deal zijn?
Als je de Red Dragon zoekt, deze kon je gratis krijgen bij een bestelling boven 30€ bij planet/zena.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan