Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien de sky high van Broekhoff? Ze komen nog met een actie morgen las ik net, misschien dat deze dan interessant is.

Heb gisteren de event Gates of detonation, de transbomber champion en de sons of anarchy besteld. Zoek eigenlijk nog een dikke bak voor 00:00. Liefste niet van mania.

Knal 2020 in met een dikke rambak!

- Noi-Z van Evolution
- W-shape Crackling War van Redwire
- Sky High Whistle van Zena
- Projectje met Fire Festival - Poema + Final Fate - Wolff

Er ontbreekt nog wat knal...
2x dumbum 16sh knalcake of de 100.000 black thunder rol van Cafferata?

Persoonlijk zou ik voor de Dum Bums gaan. Maar, het woord zegt het al, dat is persoonlijk. ZIjn natuurlijk twee totaal verschillende produkten.

Ja lastig, dacht zelf ook aan de dumbums omdat er veel lovende reacties zijn, maar dit is mogelijk het laatste jaar dat de rollen te koop zijn.... Even black friday afwachten dan maar haha

Ik ben opzoek naar een cake die enorme blink of peony boeketten uit elkaar knald. Iemand een paar goede ideeën? (Regio Enschede)

Ik ben opzoek naar een cake die enorme blink of peony boeketten uit elkaar knald. Iemand een paar goede ideeën? (Regio Enschede)

De Spinning to White Blink van Cafferata, Showtime collectie een idee? Prachtige cake met spinners en witte peony effecten. Zie video!

Freaks!

Voor een finale stuk zit ik te twijfelen tussen 2 x dragon box 3 en de snowstorm 2.0.

Beide nu scherp geprijst. Snelheid en volheid is wel een criteria. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? En waarom?

Freaks,

Ik heb +-300 budget voor 1 grote pot of een aantal compounds die door te lonten zijnvoor 00:00 uur.

ik zit te denken aan de volgende opties:
* Tournamentbox
* Katan special 1 t/m 5
* Ultimate final 600 shots + Transbomber
* Giant Beast 500 + Transbomber

Waar moet ik voor gaan:)

Ik zat zelf aan de Tournament box te denken, ultimate final 600 shots, Giant beast 150 shots of 5 maal de kantan special 1 t/m 5. nog andere suggesties?

Freaks,

Ik heb +-300 budget voor 1 grote pot of een aantal compounds die door te lonten zijnvoor 00:00 uur.

ik zit te denken aan de volgende opties:
* Tournamentbox
* Katan special 1 t/m 5
* Ultimate final 600 shots + Transbomber
* Giant Beast 500 + Transbomber

Waar moet ik voor gaan:)

Ik zat zelf aan de Tournament box te denken, ultimate final 600 shots, Giant beast 150 shots of 5 maal de kantan special 1 t/m 5. nog andere suggesties?

Misschien moet je eerst even aangeven waar je ongeveer naar op zoek bent gelet op effecten, tijdsduur, etc. :p Anders is het advies een beetje het niveau grabbelton.

Van de opties die je geeft zou ik zeker voor de tournamen gaan. Die heeft zich al die bewezen als 1 van de betere grote compound. Het is een hele show en blijft maar gaan. Spektakel verzekerd.

Graag jullie advies:

De kiloknaller 2 (2 cakes 3x heaven box) €39,95 of de Mayhem box van evolution voor €69,95?
De 1ste 2 cakes van de Mayhem box komen niet heel speciaal over vergeleken met de batch van 2015 op de filmpjes.

Graag jullie advies:

De kiloknaller 2 (2 cakes 3x heaven box) €39,95 of de Mayhem box van evolution voor €69,95?
De 1ste 2 cakes van de Mayhem box komen niet heel speciaal over vergeleken met de batch van 2015 op de filmpjes.

Ik zou toch voor de mayhem box gaan, duurt langer, en wat meer geweld.

Mocht je voor prijs kwaliteit gaan heb je met de kiloknaller 2gewoon een super fijne deal.

Ik maak meestal zelf mijn lijstjes, maar wil dit jaar toch om advies vragen.

Ik doe het dit jaar rustig aan met alleen wat boxen, dit door omstandigheden rond nieuwjaar. Nu begint het toch wel te kriebelen en wil ik nog wat klein vuurwerk erbij, met de gedachte: ik kan het altijd een jaar opslaan.
Ik vind het wel leuk om mijzelf semi te verassen en voor iets te gaan wat ik normaal niet zou kiezen.
Ik ben dus op zoek naar kleine cakes, grond en knalvuurwerk en fonteinen of pijlen.
Niet zoveel mogelijk, maar wel kwaliteit en even wat te stoken.

Dit voor een budget van 75 euro bij bredavuurwerk.

Iemand die het leuk vind mij even te helpen door een lijstje te maken?

Freaks!

Voor een finale stuk zit ik te twijfelen tussen 2 x dragon box 3 en de snowstorm 2.0.

Beide nu scherp geprijst. Snelheid en volheid is wel een criteria. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? En waarom?

Ik zou voor de snowstorm gaan, heeft een opbouw maar ramt de lucht wel vol. Komt in de straat ook beter uit dan op film en heeft een bijzondere crackling qua geluid.

Ik maak meestal zelf mijn lijstjes, maar wil dit jaar toch om advies vragen.

Ik doe het dit jaar rustig aan met alleen wat boxen, dit door omstandigheden rond nieuwjaar. Nu begint het toch wel te kriebelen en wil ik nog wat klein vuurwerk erbij, met de gedachte: ik kan het altijd een jaar opslaan.
Ik vind het wel leuk om mijzelf semi te verassen en voor iets te gaan wat ik normaal niet zou kiezen.
Ik ben dus op zoek naar kleine cakes, grond en knalvuurwerk en fonteinen of pijlen.
Niet zoveel mogelijk, maar wel kwaliteit en even wat te stoken.

Dit voor een budget van 75 euro bij bredavuurwerk.

Iemand die het leuk vind mij even te helpen door een lijstje te maken?

- Demonia
- Double Demolition (niet bepaald klein maarja)
- Draaizonnen (aanrader als je wat anders wil)
- Hypnose (leuk spul)
- Roulette king (een echt verassingsproduct, één van de vier singleshots heeft fluit, de rest knal)
- Toverfontein assortiment
- Heavy Legend 16 (oude bekende)
- Decibel (belooft veel goeds)
- Reuzen astronaut
- Burning King (pakket met allerlei soorten rotjes)

Weet niet of het 75 eu is, alleen als ik het zo zie kan dit lijstje wel wat plezier gaan geven.

De eerste link werkt niet en misschien kun je eerst even aangeven wat je wilt : pakket, kleinere cakes, grote cake, of een kleine box of een grote box en wat bij betalen ?

Niet? Bij mij wel namelijk. Misschien www.vuurwerkland.nl/raalte

Ik heb niet echt een voorkeur, ik ben meer benieuwd waaraan jullie het zouden besteden. Dus eigenlijk een beetje de 'toppers' die er tussen staan voor dat bedrag (of minder). Wat bij betalen kan uiteraard, maar max 20/30 euro eigenlijk, aangezien mijn budget al behoorlijk overschreden is, haha.

Niet? Bij mij wel namelijk. Misschien www.vuurwerkland.nl/raalte

Ik heb niet echt een voorkeur, ik ben meer benieuwd waaraan jullie het zouden besteden. Dus eigenlijk een beetje de 'toppers' die er tussen staan voor dat bedrag (of minder). Wat bij betalen kan uiteraard, maar max 20/30 euro eigenlijk, aangezien mijn budget al behoorlijk overschreden is, haha.

Sorry gozer, maar ik moet passen, GBV heb ik helemaal niets mee en die omlabelingen van Wolff moet ik echt eens goed voor gaan zitten ( ondanks dat ik alle topics heb aangemaakt haha )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan