Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb gisteren de event Gates of detonation, de transbomber champion en de sons of anarchy besteld. Zoek eigenlijk nog een dikke bak voor 00:00. Liefste niet van mania.
Er ontbreekt nog wat knal...
2x dumbum 16sh knalcake of de 100.000 black thunder rol van Cafferata?
Ik ben opzoek naar een cake die enorme blink of peony boeketten uit elkaar knald. Iemand een paar goede ideeën? (Regio Enschede)
Funke Blitzgewitter? Zie er wel erg nice uitIk ben opzoek naar een cake die enorme blink of peony boeketten uit elkaar knald. Iemand een paar goede ideeën? (Regio Enschede)
Freaks,
Ik heb +-300 budget voor 1 grote pot of een aantal compounds die door te lonten zijnvoor 00:00 uur.
ik zit te denken aan de volgende opties:
* Tournamentbox
* Katan special 1 t/m 5
* Ultimate final 600 shots + Transbomber
* Giant Beast 500 + Transbomber
Waar moet ik voor gaan
Ik zat zelf aan de Tournament box te denken, ultimate final 600 shots, Giant beast 150 shots of 5 maal de kantan special 1 t/m 5. nog andere suggesties?
Graag jullie advies:
De kiloknaller 2 (2 cakes 3x heaven box) €39,95 of de Mayhem box van evolution voor €69,95?
De 1ste 2 cakes van de Mayhem box komen niet heel speciaal over vergeleken met de batch van 2015 op de filmpjes.
Freaks!
Voor een finale stuk zit ik te twijfelen tussen 2 x dragon box 3 en de snowstorm 2.0.
Beide nu scherp geprijst. Snelheid en volheid is wel een criteria. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? En waarom?
Ik maak meestal zelf mijn lijstjes, maar wil dit jaar toch om advies vragen.
Ik doe het dit jaar rustig aan met alleen wat boxen, dit door omstandigheden rond nieuwjaar. Nu begint het toch wel te kriebelen en wil ik nog wat klein vuurwerk erbij, met de gedachte: ik kan het altijd een jaar opslaan.
Ik vind het wel leuk om mijzelf semi te verassen en voor iets te gaan wat ik normaal niet zou kiezen.
Ik ben dus op zoek naar kleine cakes, grond en knalvuurwerk en fonteinen of pijlen.
Niet zoveel mogelijk, maar wel kwaliteit en even wat te stoken.
Dit voor een budget van 75 euro bij bredavuurwerk.
Iemand die het leuk vind mij even te helpen door een lijstje te maken?
Heey allemaal!
Ik heb via via Facebook een prijs gewonnen waarbij ik 50 euro vuurwerk mag uitzoeken bij vuurwerk raalte:
www.snuffelaarvuurwerk.nl
www.raaltevuurwerk.nl
Iemand tips wat te bestellen?
Alvast bedankt!![]()
De eerste link werkt niet en misschien kun je eerst even aangeven wat je wilt : pakket, kleinere cakes, grote cake, of een kleine box of een grote box en wat bij betalen ?
Niet? Bij mij wel namelijk. Misschien www.vuurwerkland.nl/raalte
Ik heb niet echt een voorkeur, ik ben meer benieuwd waaraan jullie het zouden besteden. Dus eigenlijk een beetje de 'toppers' die er tussen staan voor dat bedrag (of minder). Wat bij betalen kan uiteraard, maar max 20/30 euro eigenlijk, aangezien mijn budget al behoorlijk overschreden is, haha.