Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen tips kwa collectie wel een voorkeur kwa lijstje, ik zou voor lijstje 1 gaan met de maximus, spinners 2 colors en Berlin en daarnaast. Nog ander mooi stookvoer. Ben zelf niet bekend met cafferata spul.

Mijn tip zou zijn, bestel volgend jaar wat eerder dan is eea een stuk aantrekkelijker geprijsd.

Geen tips kwa collectie wel een voorkeur kwa lijstje, ik zou voor lijstje 1 gaan met de maximus, spinners 2 colors en Berlin en daarnaast. Nog ander mooi stookvoer. Ben zelf niet bekend met cafferata spul.

Mijn tip zou zijn, bestel volgend jaar wat eerder dan is eea een stuk aantrekkelijker geprijsd.

Bedankt voor de tip :)
Dat laatste heb ik ook zeker voor het een en ander gedaan, maar had nog wat bewaard voor na de demo video's ;)

Ik zit een beetje met zware keuzestress :p

Wie kan mij helpen, ik heb nog zo'n 600 euro te besteden.
Ik heb nu 3 lijstjes liggen:
Bekijk bijlage 51036

Zoals jullie zien lopen deze nogal uit elkaar :p

Heeft iemand tips welk lijstje ik het beste kan kiezen? Eventueel wijzigen is ook geen probleem, de meeste importeurs zijn hier wel verkrijgbaar.
Ik kom er nu echt niet meer uit :bonk:

Hoeveel grote boxen heb je al, hoeveel cakes en hoeveel klein spul? Dat maakt het wel makkelijker om een afweging te maken. 600 euro kun je veel mee, dus denk goed na wat je écht nog wilt toevoegen aan je collectie!

De toppers die ik in bovenstaande zie:
- Der Hammer (eventueel meerdere nemen en combi van maken)
- Colorstorm (als je hem geleverd krijgt, echt een unieke bak)
- Spinners to colorz (als je de colorstorm nie krijgt :wink: )
- Fire Festival (dik ding, maar alle 5 de Poema boxen schijnen heel goed te zijn!)
- Cruel cannon (Leip om in projectje te stoppen!)

Mocht je nog niet zo veel boxen hebben, maar genoeg cakes en klein spul, zou dit mijn lijstje zijn:
- Color Storm €100
- 4x Der Hammer €68
- Fire Festival €80 (mooier dan die Great Hearts, welke wel heeeeel snel gaat)
- WTF 2.0 €60
- Berlin €95 of een van de Fireworks4all boxen die je hebt genoemd. Gokje, want ik heb ze zelf nog niet gezien, maar videos zien er dik uit!! Zou dan voor de Maximus gaan, wat een unieke box!
- ongeveer 200 euro cakes en spul

Heb je al een aantal compounds, dan zou ik meer focussen op cakes/ kleiner spul. Skip dan in bovenstaande:
- Berlin
- 2x Der Hammer
- Eventueel Fire Festival (Haal dan de Ultimate, erg mooi)
en haal voor 350 aan cakes en kleiner spul. Must have cakes en kleiner van bovenstaande (volgens mij...)
- Cruel Cannon (meerdere!!!!)
- Mortar Kings (voor 12,50 geen geld) en/of de Mortar Bomb / Show Tails van Evo
- Barbary Lion (maar dan kun je Fire Festival laten schieten)
- Golden Sky Twister (zie ik op alle 3 je lijstjes staan, sowieso halen dan!)

Wat ik niet op je lijstje zie, maar welke ook het overwegen waard zijn:
- De andere Poema Boxen (Obsessed is bizarmooi, zag ik op video van Elst Demo, maar ook de kleinere boxjes schijnen goed te gaan!)
- High Kick van China red is erg leuk (bij de Intratuin te halen). Sowieso China Red heeft mooi spul, ook cakes en andere boxen zijn erg goed. En de Sunflower singleshots zijn ook leuk.

Heel verhaal geworden, doe ermee wat je wilt. Genoeg moois op je lijstjes, wat je ook kiest, het wordt toch wel heel dik! :D

Heeft iemand ervaring met dit pijlen pakket, ik kan op het internet niks terug vinden. Ze Zijn van Heron vuurwerk vermoed ik.
IMG-20191221-WA0004.jpg

okay nu heb ik een x jullie mening nodig:

welke 2 van de 3 optie's zou je kiezen?

optie 1: Amigo st8tment + decibel + 3x big cracker ball (staat in de uitverkoop maar zou eigenlijk niet verkocht mogen worden?)

optie 2: ice cristal + crazy dragon van China red

optie 3: Der Hammer + shining stars + the beast van zena

optie 4 extra: i am fan China red

ik hoor het graag :D

Optie 1 en 3! Als je graag een waaier cake wilt dan optie 2.

Haaii, nog even een vraagje. Zal ik de Bombardos halen? Twijfel erg door de product video's.
Of kan ik beter een paar Junks erbij halen?

Ben nog opzoek naar een cake die iedereen wakker schud. Snelle salvo’s dus een cake met hoog tempo.
Inprincipe heb ik al een bestelling staan maar voor ke gevoel mis ik nog wat.
Waaronder dus een cake met echt geweld snelle actie.
Wat ik nu al besteld bij Pronk is:
Wipe out
Indian summer
Butterfly blue
Butterfly gold
Festival time

Wie kan me nog helpen om er 1 of 2 leuke snelle cakes erbij te vinden

Ben nog opzoek naar een cake die iedereen wakker schud. Snelle salvo’s dus een cake met hoog tempo.
Inprincipe heb ik al een bestelling staan maar voor ke gevoel mis ik nog wat.
Waaronder dus een cake met echt geweld snelle actie.
Wat ik nu al besteld bij Pronk is:
Wipe out
Indian summer
Butterfly blue
Butterfly gold
Festival time

Wie kan me nog helpen om er 1 of 2 leuke snelle cakes erbij te vinden

Met een goede waaier heb je goed geweld in je straat:
1. Crazy dragon van china red is een topper
2. Viking.
3. Copacabana

Normale cake is de supercell/warlord goed
Of de der hammer van 2018. (2019 durf ik t niet te zeggen)

Powerbox 1 en 2. Waarom? Omdat de Transbomber nou al zo vaak voorbij is gekomen en de beelden van de Powerboxen best goed zijn, zeker voor die prijs. Dan heb je twee goede boxen, anders 1 goede en een matige.

Hallo allemaal,

Hoe het er nu naar uit ziet haal ik dit jaar mijn vuurwerk bij de Avri in Dongen(noord-brabant)

Dit is mijn lijstje

Riddledust
Dominator
The pride (waaier)
Super pakket 2
Northern lights (vuurpijlen pakket)
Entire eruption gratis

Ik wil vragen aan jullie wat jullie ervan vinden? Zeggen jullie van nou prima zo niks meer aandoen. Of zeggen jullie van nou doe ipv die cake deze cake die is net wat mooier. Hebben jullie een van deze cakes wel eens in de straat gehad? Zo ja hoe presteerde die?

Bedankt voor jullie reacties!

Hallo allemaal,

Hoe het er nu naar uit ziet haal ik dit jaar mijn vuurwerk bij de Avri in Dongen(noord-brabant)

Dit is mijn lijstje

Riddledust
Dominator
The pride (waaier)
Super pakket 2
Northern lights (vuurpijlen pakket)
Entire eruption gratis

Ik wil vragen aan jullie wat jullie ervan vinden? Zeggen jullie van nou prima zo niks meer aandoen. Of zeggen jullie van nou doe ipv die cake deze cake die is net wat mooier. Hebben jullie een van deze cakes wel eens in de straat gehad? Zo ja hoe presteerde die?

Bedankt voor jullie reacties!

Ik zou de bovenste 3 vervangen door Decibel, Stars over Vienna, Wings of Darkness (of eventueel Outblast). Decibel op basis van een demo dit jaar, met andere 2 zelf ervaring.

Weet iemand iets over de Mega Mania Compound? Lijken 3 cakes met 30sh>150sh>25sh. Caliber is niet echt duidelijk, maar ik ga er vanuit dat de 150 shots een ‘pearl cake’ is. Prijs is 30 euro. Vergelijkbaar met Familie Party van Wolff?

Mijn 800-ste post op dit forum!

Wat zouden jullie kopen:

Rubro Transbomber + Crash Box of Rubro Event Powerbox 1 & 2?

Het is ook maar net wat je mooi vind.
Ik ben zelf juist erg gecharmeerd van de Crash Box en de Transbomber vind ik altijd goed overkomen op film en lijkt een veilige keuze. Smaken verschillen.

Azul. Vind die great hearts niet zo heel best. Heb hem live gezien bij de demo van cafferata. Kost best veel en eer dat je door hebt dat het een hart is is ie al afgelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan