Ik zit een beetje met zware keuzestress
Wie kan mij helpen, ik heb nog zo'n 600 euro te besteden.
Ik heb nu 3 lijstjes liggen:
Bekijk bijlage 51036
Zoals jullie zien lopen deze nogal uit elkaar
Heeft iemand tips welk lijstje ik het beste kan kiezen? Eventueel wijzigen is ook geen probleem, de meeste importeurs zijn hier wel verkrijgbaar.
Ik kom er nu echt niet meer uit
Hoeveel grote boxen heb je al, hoeveel cakes en hoeveel klein spul? Dat maakt het wel makkelijker om een afweging te maken. 600 euro kun je veel mee, dus denk goed na wat je écht nog wilt toevoegen aan je collectie!
De toppers die ik in bovenstaande zie:
- Der Hammer (eventueel meerdere nemen en combi van maken)
- Colorstorm (als je hem geleverd krijgt, echt een unieke bak)
- Spinners to colorz (als je de colorstorm nie krijgt

)
- Fire Festival (dik ding, maar alle 5 de Poema boxen schijnen heel goed te zijn!)
- Cruel cannon (Leip om in projectje te stoppen!)
Mocht je nog niet zo veel boxen hebben, maar genoeg cakes en klein spul, zou dit mijn lijstje zijn:
- Color Storm €100
- 4x Der Hammer €68
- Fire Festival €80 (mooier dan die Great Hearts, welke wel heeeeel snel gaat)
- WTF 2.0 €60
- Berlin €95 of een van de Fireworks4all boxen die je hebt genoemd. Gokje, want ik heb ze zelf nog niet gezien, maar videos zien er dik uit!! Zou dan voor de Maximus gaan, wat een unieke box!
- ongeveer 200 euro cakes en spul
Heb je al een aantal compounds, dan zou ik meer focussen op cakes/ kleiner spul. Skip dan in bovenstaande:
- Berlin
- 2x Der Hammer
- Eventueel Fire Festival (Haal dan de Ultimate, erg mooi)
en haal voor 350 aan cakes en kleiner spul. Must have cakes en kleiner van bovenstaande (volgens mij...)
- Cruel Cannon (meerdere!!!!)
- Mortar Kings (voor 12,50 geen geld) en/of de Mortar Bomb / Show Tails van Evo
- Barbary Lion (maar dan kun je Fire Festival laten schieten)
- Golden Sky Twister (zie ik op alle 3 je lijstjes staan, sowieso halen dan!)
Wat ik niet op je lijstje zie, maar welke ook het overwegen waard zijn:
- De andere Poema Boxen (Obsessed is bizarmooi, zag ik op video van Elst Demo, maar ook de kleinere boxjes schijnen goed te gaan!)
- High Kick van China red is erg leuk (bij de Intratuin te halen). Sowieso China Red heeft mooi spul, ook cakes en andere boxen zijn erg goed. En de Sunflower singleshots zijn ook leuk.
Heel verhaal geworden, doe ermee wat je wilt. Genoeg moois op je lijstjes, wat je ook kiest, het wordt toch wel heel dik!