Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik niet helemaal met je eens, afgelopen jaar de volgende knalcakes afgestoken:

- Cruel cannon
- HL16
- Dumbum 16
- Titanium Salute
- Final fate
- Thunderstorm
- Heavy legend 15
- Delicous thunder

En ik moet zeggen dat de delicous thunder voor de prijs (15 euro betaalt voor 2) zeker een leuk alternatief zijn voor de titanium salute (12,50 voor betaald). Ja die laatste knalt een stuk doffer, maar batch 2019 van de thunder deed het echt niet verkeerd en gaat nog een stukje langer door. De dumbum was ietsje minder, en de cruel cannon vond ik echt niet indrukwekkend. Zeker gezien de prijs.

ik had delicious thunder 2 tegelijk en die waren erg lekker.
Hoop dat Las fallas zelfs nog beter is

Smaken (en gehoor) verschillen. Ik had blijkbaar een hele goede Titanium Salute. :D

Mijn delicious thunder ervaring dateert van 5 of 6 jaar geleden overigens, en dat was echt prut. Toegegeven, ik ben best veeleisend als het gaat om KNALcakes.

Cruel Cannon is stand alone niet indrukwekkend maar schiet er 4 tegelijk in een show/project en dan klinkt best best oké (ook beduidend harder dan de siercakrs)

Cruel cannon is mede door het tempo en de lage prijs een mooie cake om mee af te sluiten. Ik had een karton besteld zitten er 12 in, 2 blokken van 6 gemaakt. Trouwens wel na 6 Delicious Thunder geschoten. Mooie overgang naar een sneller tempo. Knallen waren prima met zulke aantallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan