Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey allemaal!

Ik heb via via Facebook een prijs gewonnen waarbij ik 50 euro vuurwerk mag uitzoeken bij vuurwerk raalte:
www.snuffelaarvuurwerk.nl
www.raaltevuurwerk.nl

Iemand tips wat te bestellen?

Alvast bedankt! :)

First of all, gefeliciteerd met de prijs, altijd lekker gratis vuurwerk.
Ik zou wat uit de statement collectie halen. Bombardos, El Gringo, of El Salvador. Mooie cakes mooie effecten als ik de filmpjes zo zie.

Oohjaa, dat zijn wel mooie cakes idd! En ook de Estellar is een lekker blokkie! Ga er is even naar kijken! Bedankt voor de tips! :D

WCKD Six of Mega 6 Star? Six heeft natuurlijk enigzins dezelfde effecten, maar zullen beide assortimenten netzo goed knallen?

Stookvoer : 2x sick six voor 60 euro en als losse potten schieten of de 9-19 valk super��

WCKD Six of Mega 6 Star? Six heeft natuurlijk enigzins dezelfde effecten, maar zullen beide assortimenten netzo goed knallen?

Mega 6 Star heeft zich al bewezen. Ik verwacht dat de WCKD Six net zo goed zal zijn maar dat blijft toch afwachten. Ik heb zijn broertje besteld de Powerfull 5. Dat is dezelfde met 1 cake minder.

Ik heb de moeilijke keuze voor (nog) een element in het slotstuk van de finale.

1 x Zero tolerance, 6 cakes tegelijk, waaier voor aan de show.

1 x Immortal Gold, 4 cakes tegelijk

1 x Zena Brocade to Red Strobe

6 x Thunderjaw (500 gr, 30mm, 25 shots rubro)
Onbekende cake, was verassingscake, zie filmpje hieronder: is van HaarlemSquad.

Na deze brocade finale komen de cruel cannons.

Wat geeft de meeste chaos, maar blijft wel sierlijk genoeg?

Zie graag jullie suggesties tegemoet

Ik heb dit jaar ongeveer 135 euro te besteden bij Zena in Olen (https://shop.zenavuurwerk.com/), maar heb er de afgelopen 2 jaar steeds hopeloos staan twijfelen wat te nemen dus heb bedacht om me dit keer beter voor te bereiden en hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Ik zou voor dit geld dus graag een zo volledig mogelijk vuurwerk kunnen samenstellen (ook al is dit een behoorlijk beperkt budget). Ik was al aan het denken aan volgende waaier en cakes:
- 3124 Sensation
- 2x 4005 Jaw breaker (maar welke?)
Is dit al een goed begin of zouden jullie voor iets anders kiezen? Wat zouden jullie nog toevoegen? Zou graag nog wat pijlen hebben ook, maar weet niet welke...

Red Dragon 100.000 klapper van Lesli of de Mega Celebration XXXL van Weco? Beide rollen gaan voor €40. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met deze beslissing.

Kunnen jullie mij helpen bij het kiezen tussen de volgende boxen. Het kan er maar 1 van deze worden:
Coloreado - St8ment € 119,-
Hidden Champion - Vuurwerkland € 149,95
Blue Night Fire - Vuurwerkland € 149,95
Maximaal budget hiervoor is 150,- Mocht iemand een andere box aanraden hoor ik het ook graag.
Bedankt voor de hulp!

Vind de blue night fire wel erg mooi! Nooit gehad maar op films erg goed. De Event Omnium van rubro ziet er ook op demofilmpjes top uit. Is ook 150 euro volgens mij. Zag gisteren in Zwolle nog de Golden Age van Evolution staan voor 140 of 130, is ook een mooie box, duurt lang en mooie brede goude effecten.

Heb al in september tijdens een freakactie de event mine shell mayhem gekocht, maar wil dit jaar ook eens kijken naar een Evolution box. Aangezien ik elk jaar rubro koop en ook goeie verhalen hoor over evolution.

Ik zag straatfilmpjes van de mega willows, en die box lijkt fenomenaal! Alleen twijfel ik tussen 3 boxen... noi-z, de the branco en dus de mega willows... wil een wow-factor in de straat hebben. Wie kan mij helpen om de knoop door te hakken? ;)

Allen, vorig jaar ben ik naar Duitsland gereden en daar vuurwerk gehaald. Blijft een leuke beleving dat gegraai in die bakken, al was de drukte her en der te extreem. Dan loopt er ook een hoop aso volk rond en dat doet wel afbreuk aan het vuurwerkshoppen. Maar goed, ik heb het idee dat duitsland helemaal niet zo goedkoop meer is. Daarom wil ik dit jaar weer in het Hollandse spul kopen. Ik zoek wat kleinere spul voor zo’n 60 euro. Maar mijn vraag is met name dat ik 1 grotere bak wil van rond de 100,- Omdat ik niet tig van die grote bakken koop wil ik wel een afwisselende bak. Dus er moet variatie in zitten maar ook wel een lekker stevig einde. Nu kan ik de meeste merken wel hier in de buurt krijgen. Dus ik lees graag jullie tips, en dank alvast!

Heb al in september tijdens een freakactie de event mine shell mayhem gekocht, maar wil dit jaar ook eens kijken naar een Evolution box. Aangezien ik elk jaar rubro koop en ook goeie verhalen hoor over evolution.

Ik zag straatfilmpjes van de mega willows, en die box lijkt fenomenaal! Alleen twijfel ik tussen 3 boxen... noi-z, de the branco en dus de mega willows... wil een wow-factor in de straat hebben. Wie kan mij helpen om de knoop door te hakken? ;)
Alle 3 hebben een wow factor naar mijn mening. Toch zou ik kiezen voor de Noi-Z

Zijn alle drie hele dikke bakken, heb zelf afgelopen jaar de Mega Willows geschoten. Op 10 meter afstand echt heel imposant. Aangezien de mine shell Mayhem al een behoorlijke tempo bak is zou ik voor de Mega Willows of Branco gaan, wil je echt meer gas op de lolly dan moet je de Noi-Z nemen. Heb se zelf dit jaar alledrie maar vond tijdens de evo demo The Branco nog het meest indrukwekkend met die dikke mines

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan