Zodiac [Compound]

Maakt de 30mm hier groot verschil met de 25mm philadelphia van magnum? In effect en grote bijv? Kan nier goed beoordelen aangezien de zodiac natuurlijk veel sneller schiet dan de magnum cake.

Deze zou eigenlijk in Z shape moeten komen :yes:

Maakt de 30mm hier groot verschil met de 25mm philadelphia van magnum? In effect en grote bijv? Kan nier goed beoordelen aangezien de zodiac natuurlijk veel sneller schiet dan de magnum cake.

Deze zou eigenlijk in Z shape moeten komen :yes:
Ik vond het echt gigantisch wat er uit kwam!

Dit was echt een geweldige bak, en ja, hij is kostbaar, maar wat een prachtige uitwerking zeg!
Als je met wat mensen samen viert, allemaal een klein bedrag inleggen en meepakken, absoluut een van de toppers van de avond.

Toch maar besteld voor 80,-
Ik vind dit effect echt het mooiste wat er is. Mario gold vond ik ook zo gaaf, maar net als deze eigenlijk wat te snel. Dat nemen we dan maar op de koop toe :)

Gaat me helaas te snel.
Kan ook de Philadelphia Splitter in v shape zetten en kost je 50-65euro. Al zal iemand zeggen dat deze veel mooier is.
Ik ga zelf waarschijnlijk voor de Killermutant heeft aan het einde ook dit effect. (niet in v shape)

Voor volle decemberprijs is deze idd te duur, maar voor €80(-90 tot in okt/nov) als in het voorjaar natuurlijk niet te versmaden. Kwaliteit (en spreiding) is ook heel dik stuk hoger dan die van Magnum, ik heb beiden live gezien.

Je moet niet knipperen met je ogen zeg maar... :bonk: Mooie effecten, maar veel te snel, kort en te duur naar mijn bescheiden mening.

Ik had ook liever gezien dat hij net wat langzamer was geweest. Het blijft veel geld voor een product dat in de praktijk binnen 12 seconden leeg schiet. Ik vind het effect wel fantastisch. Het is wel een box waarbij het niet meer dan windkracht 2 moet zijn.

Hij is inderdaad erg snel, maar wel een prachtig effect.
En ik ga deze schieten als afsluiter van een V-shape projectje, dus een beetje tempo is dan niet zo erg. :d

Eddy.

Back
Bovenaan