Zodiac [Compound]

Wat een geweldige bak is dit zeg. Deze kriebelt toch nog heel erg om erbij te bestellen. Ja, hij is kort, hij is prijzig, maar wat een showsteler.

Kon hem niet laten staan, demo zeer overtuigend! En als goed is al een tijdje in NL dus mooi droog en zekerheidje dat je hem geleverd krijgt. Andere compounts op de Marvellous na niet op NL demo's gezien en dit jaar toch veel producten die "anders" presteren dus is dit toch een veilige keus. Veilig als in van, je weet wat je mag verwachten.

En om de tijd wat te verlengen knoop ik er een Riakeo 500 voor zodat de prijs per seconde wat aantrekkelijker wordt :)

Wilde toch graag wat van Riakeo proberen, mede omdat ik toch "verplicht" de Biggest Momma moest ophalen bij de lokale Lesli dealer als winnaar van één van hun mooie VWC acties.

Na lang wikken en wegen vandaag met nog een aantal extra Cairo Crackling besteld. De cakes van Riakeo hebben mij in ieder geval overtuigd op de Huisman demo

Deze was inderdaad ontzettend bruut. Ja, ontzettend kort en wellicht voor een consument wat weinig vuurwerk voor 't geld, maar man man, wat was die gaaf zeg. Heel vet!

Enorm gave bak hoor. Erg duur, maar o zo gaaf. Gaat zeker weer op de wish list voor dit jaar.

Ik moet deze hebben...zag m een eind verderop gaan (meer Riakeo, oa die crackling bak...ook mega) en dat was zo verbijsterend mooi. Snel, duur (da kan goedkoper in de freak) maar joh, hiermee steel je de show hoor

Back
Bovenaan