Zodiac [Compound]

Haha deze avond nog wat budget los kunnen krijgen bij familie omdat ze mn jaarlijkse show zo gaaf vinden, deze nog op t oog voor erbij.
Ik twijfel nog iets, ik heb de elegance en opera 100 ook al van riakeo (plus de lijn van 500grammers van riakeo)..is deze dan nog onderscheidend genoeg of ist dan meer vh zelfde?
Deze is zeker onderscheidend, ramt er even vlot 48 hele mooie boeketten met felle kleuren doorheen in luttele seconden.

Ik vond het goud een tikje dun...wel prima grootte en hangtime op zich. Kleurparels dik, tempo echt geweldig, zo v-shape zie je zelden en kwamen reacties uit de straat op.

Vannacht ook weer geschoten en blijft echt een hele dikke bak. Niet knipperen met de ogen, want wat is is snel.

Wat een prachtige bak was dit weer. Twee keer knipperen met je ogen en hij is weg maar hij blijft zo mooi.

Getwijfeld tussen deze en de Beauty. Door de tijdsduur uiteindelijk gekozen voor de Beauty.

Maar wat is de Zodiac zelf ook 'een Beauty'. Prachtig om te zien.

Ondanks dat deze het typische Riakeo goud met de heldere kleuren bevat, was dit een van de weinige compounds waar ik oprecht een finale miste.
Ik twijfelde bij deze als enige (van de bizarre hoeveelheid) of hij wel volledig af was gegaan.

Volgende keer schiet ik hem ergens tussendoor, om iets agressiever te eindigen.

In deze video van 1x Riakeo 500, naar 2x Outburst naar 1x Zodiac.

Dat hele ding is een finale?
in mijn optiek niet. Hij schiet snel, maar is super sierlijk.
De 2x Outburst daarvoor heeft voor mij meer oeemppff... meer impact.

De Zodiac is erg mooi, maar naar mijn smaak ook wat te braaf daardoor. Die zal ik zelf niet snel als finale cake in zetten.

in mijn optiek niet. Hij schiet snel, maar is super sierlijk.
De 2x Outburst daarvoor heeft voor mij meer oeemppff... meer impact.

De Zodiac is erg mooi, maar naar mijn smaak ook wat te braaf daardoor. Die zal ik zelf niet snel als finale cake in zetten.
Voor mij hoeft een finale / climax ook niet altijd rammen te zijn. :)

Hij deed het bij mij prima als finale van de gracefulness

Back
Bovenaan