Zodiac [Compound]

Ik vind dit eigenlijk niet echt een compound, meer een cakepound of zo.
Te klein om te overtuigen en te groot om er zomaar even bij te pakken als stookwaar. Voor zo’n prijs valt ie erbuiten in de vooravond en niet ‘goed’ genoeg om indruk te maken in de nacht.
Als element in een project kan ie nog wel iets zijn.
Maarja, die prijs he 😵‍💫

Ja duur is hij zeker. Maar als je al meerdere ~1 minuut compounds hebt in dezelfde prijsrichting, vind ik deze het voor de wow-factor wel waard.

Denk ook dat hij vooral goed staat als show-element. Wil hem zelf eigenlijk in de finale verwerken.

Deze was best mooi vanavond in Benthuizen, maar helaas ook wel erg snel leeg. Dit effect kennen we natuurlijk al van de Maïro Gold van vorig jaar (en ook die vond ik te snel) en Philadelphia Spitters van dit jaar en mist voor mij het wow-gevoel omdat ik afgelopen jaar de Maïro had. Deze box zie ik liever een stuk langzamer zodat je echt kan genieten van de gekleurde parels ipv dat het alsnog een ratjetoe aan kleuren wordt in de lucht.

verdubbel de tijdsduur met losse schoten, maakt m veel sierlijker en (eigenlijk nog niet) zn geld waard.
leuk, maar twee x de spitters doet het net zo goed.

Eeuwig zonde dat die zo snel leeg schiet. Echt wel gecharmeerd van de effecten in deze box, maar als die zeker twee keer zo traag zou schieten komt zowel het dwarrelende goud als de gekleurde parels veel beter tot zijn recht denk ik.

Deze had 3 cakes moeten hebben, dan was 'ie erbij gekomen. Nu net te kort. Aan de ligt het niet... Riakeo is sowieso duur haha

Een van de eerste producten die op m'n lijstje voor volgend jaar is gezet. Op een filmpje is deze bijzonder mooi en in het echt om van te watertanden.

Back
Bovenaan